Digitalni marketing se nenehno razvija in za podjetja je pomembno, da ostanejo na tekočem z najnovejšimi trendi, da ostanejo konkurenčna. Tukaj je nekaj vročih trendov digitalnega trženja, na katere morate biti pozorni v letu 2023.
Vplivnostno trženje: Vplivnostno trženje v zadnjih nekaj letih postaja vse bolj priljubljeno in naj bi postalo še bolj razširjeno v letu 2023. Podjetja bodo pri promociji svojih izdelkov in storitev vse pogosteje sodelovala z vplivneži na družbenih medijih.
Personalizacija: Personalizacija je že nekaj časa trend, vendar bo leta 2023 postala še pomembnejša. Pričakujte, da bo več podjetij uporabljalo podatke o strankah za ustvarjanje prilagojenih marketinških kampanj.
Klepetalni roboti in umetna inteligenca: Pričakuje se, da bo uporaba chatbotov in umetne inteligence v digitalnem trženju v letu 2023 še naprej naraščala. Te tehnologije lahko podjetjem pomagajo pri zagotavljanju 24/7 podpore strankam in avtomatizaciji določenih opravil.
Optimizacija glasovnega iskanja: Zaradi vse večje priljubljenosti glasovno vodenih naprav, kot sta Amazon Echo in Google Home, bodo morala podjetja leta 2023 optimizirati svojo vsebino za glasovno iskanje.
Video trženje: video vsebina bo še naprej ključni trend v digitalnem trženju v letu 2023. Podjetja bodo videoposnetke uporabljala za vse, od predstavitev izdelkov do kampanj v družabnih medijih.
Mikrotrenutki: Mikrotrenutki se nanašajo na primere, ko se stranke obrnejo na svoje naprave za takojšnje informacije ali pomoč. Leta 2023 bodo morala biti podjetja pripravljena odzvati se na te mikrotrenutke z ustrezno in pravočasno vsebino.
Interaktivna vsebina: Interaktivna vsebina, kot so kvizi, ankete in igre, bo leta 2023 postala bolj priljubljena, saj lahko podjetjem pomaga pritegniti svoje stranke in zbrati dragocene podatke.
Zgodbe družbenih medijev: Priljubljenost zgodb na družbenih medijih bo v letu 2023 še naprej naraščala. Podjetja bodo uporabljala zgodbe za povezovanje s svojim občinstvom na bolj priložnosten in pristen način.
Personalizacija: Personalizacija je že nekaj časa trend, vendar bo leta 2023 postala še pomembnejša. Pričakujte, da bo več podjetij uporabljalo podatke o strankah za ustvarjanje prilagojenih marketinških kampanj.
Klepetalni roboti in umetna inteligenca: Pričakuje se, da bo uporaba chatbotov in umetne inteligence v digitalnem trženju v letu 2023 še naprej naraščala. Te tehnologije lahko podjetjem pomagajo pri zagotavljanju 24/7 podpore strankam in avtomatizaciji določenih opravil.
Optimizacija glasovnega iskanja: Zaradi vse večje priljubljenosti glasovno vodenih naprav, kot sta Amazon Echo in Google Home, bodo morala podjetja leta 2023 optimizirati svojo vsebino za glasovno iskanje.
Video trženje: video vsebina bo še naprej ključni trend v digitalnem trženju v letu 2023. Podjetja bodo videoposnetke uporabljala za vse, od predstavitev izdelkov do kampanj v družabnih medijih.
Mikrotrenutki: Mikrotrenutki se nanašajo na primere, ko se stranke obrnejo na svoje naprave za takojšnje informacije ali pomoč. Leta 2023 bodo morala biti podjetja pripravljena odzvati se na te mikrotrenutke z ustrezno in pravočasno vsebino.
Interaktivna vsebina: Interaktivna vsebina, kot so kvizi, ankete in igre, bo leta 2023 postala bolj priljubljena, saj lahko podjetjem pomaga pritegniti svoje stranke in zbrati dragocene podatke.
Zgodbe družbenih medijev: Priljubljenost zgodb na družbenih medijih bo v letu 2023 še naprej naraščala. Podjetja bodo uporabljala zgodbe za povezovanje s svojim občinstvom na bolj priložnosten in pristen način.
VIR: MM