Svetovno oglaševanje na mobilnih napravah naj bi v letu 2024 doseglo 11-odstotno povečanje, saj naj bi njegova vrednost dosegla že 370 milijarde evrov. Pri tem bodo največji del prispevali družbena omrežja in ustvarjalci na njih.
Celoten znesek mobilnega oglaševanja na svetovni ravni je tako za 11 odstotkov večji kot leta 2023, ko je oglaševalski proračun, namenjen mobilnim napravam, znašal 330 milijard evrov, kot kaže poročilo Data.ai. To je tudi za 8 odstotkov več kot leta 2022, še ugotavljajo. Največ prihodkov prihaja iz naslova kratkih filmov in aplikacij za deljenje videoposnetkov, torej družbenih omrežij.
Drugi največji trend, ki prinaša industriji mobilnih oglasov največ denarja, je generativna umetna inteligenca. Tudi ta je lani doživela eksponentno rast, zato so klepetalni roboti in generatorji UI, ki spodbujajo inovativne funkcije, prisotni v praktično vseh mobilnih storitvah, to pa posledično vpliva na rast oglasov na tem področju. Tretji najmočnejši trend predstavljajo mobilne igrice, četrti pa spletni nakupi preko mobilnih naprav.