Pri Mlinotestu pašto (nar. primorsko: testenine) jemljejo skrajno resno, zato so osvežili logotip in preoblikovali embalaže sušenih testenin ter zasnovali novo kampanjo.
Pri Mlinotestu pašto (nar. primorsko: testenine) jemljejo skrajno resno, zato so osvežili logotip in preoblikovali embalaže sušenih testenin ter zasnovali novo kampanjo.
Kratek opis akcije: Mlinotest je v sodelovanju z agencijo Markacija osvežil logotip in preoblikoval embalaže sušenih testenin ter z agencijo Rubikon Gral zasnoval kampanjo, ki Mlinotest predstavlja kot strastnega ponudnika prave primorske pašte. Ljubezen in strast, ki jo pri Mlinotestu gojijo do pašte, je trdno zasidrana v njihovi tradiciji, oboje odseva tudi dizajn nove embalaže v prepoznavni, strastno rdeči barvi. Mlinotest je v kampanji predstavljen kot slovenski proizvajalec različnih vrst in oblik pašte, ki želi z naravno primorsko sproščenostjo svojo strast in izročilo o najboljši pašti predati naprej in Slovence naučiti, kako pripraviti gurmanske testenine. Za osrednji lik televizijskega oglasa so k sodelovanju povabili Iztoka Gustinčiča, ki na hudomušen način prikaže, da na meniju strastnih paštarjev ni prelomljenih špagetov ali prekuhanih peresnikov, temveč le najboljša, ravno prav kuhana primorska pašta.
Elementi kampanje: prenova logotipa, prenova embalaže, televizijski oglas, zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Jernej Murn, Tončka Mavrič in Katja Uljan Šinkec
Agenciji: Markacija in Rubikon gral
Vodji projekta v agenciji: Erik Bizjak in Tara Urbančič
Kreativna direktorja: Blaž Rosa in Gregor Graf
Tekstopiska: Eva Bizjan
Oblikovalci: Blaž Rosa, Nika Troha, Jana Pilih, Krista Likar in Lili Geček
Režiserka: Maja Šest
Trajanje akcije: september-oktober 2023
VIR: MM