»Na mladih svet stoji,« pravijo in pri MM-u smo se odločili predstaviti mlade nadebudne kreativce, na katere stavijo v slovenskih agencijah. Danes predstavljamo Nejo Geč iz Future DDB ter Ivano Katarino Milinković in Urško Čuk iz Agencije 101.

»Na mladih svet stoji,« pravijo in pri MM-u smo se odločili predstaviti mlade nadebudne kreativce, na katere stavijo v slovenskih agencijah. Danes predstavljamo Nejo Geč iz Future DDB ter Ivano Katarino Milinković in Urško Čuk iz Agencije 101.


Tina Guček Novinarka Marketing magazina

Foto: Dreamstime

NEJA GEČ (FUTURA DDB)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju?
Dinamičnost.

Kaj pa najmanj?
Dinamičnost (smeh).

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali?
Pobeg na Kajmanske otoke z Vzajemno.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov?
Ni oglaševalska akcija, je le video, ampak je vrhunski – Dollar Shave Club.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je?
Leo Burnett.

Vaše najljubše družbeno omrežje je?
Instagram, saj tam najlažje pokažem prijateljem, kako »kjut« psa imam.

Končajte stavek: #AgencyLife je ...
Dinamičen (smeh)! Šalo na stran – pogosto je zelo zahteven in vsak dan preseneti z novimi izzivi. A vanje z dobro idejo, ekipo in podporo res ni težko zagristi.

NEJA GEČ (FUTURA DDB)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju?
Da je sprememba edina stalnica. Zlajnan, ampak resničen odgovor.

Kaj pa najmanj?
»ASAP«. (smeh)

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali?
Spar AI jedilnik.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov?
Heineken – Walk in fridge.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je?
Paula Scher.

Vaše najljubše družbeno omrežje je?
Instagram, ker je najbolj vizualno omrežje.

Končajte stavek: #AgencyLife je ...
Dober pokazatelj, kdo bi preživel v primeru zombi apokalipse.

IVANA KATARINA MILINKOVIĆ (AGENCIJA 101)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? To, da ti pri delu prav pridejo informacije, ki se marsikomu zdijo nepomembne. Zame so skriti detajli v delovanju družbe in posameznikov ravno tisti, ki naredijo uvide in delo najbolj zanimive.

Kaj pa najmanj?
Včasih je premalo družbeno odgovornih projektov.

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali?
Eden od mojih najljubših projektov trenutno je delo za glasbeni festival Ale v Pale. Sicer pa tudi zadnja kampanja, ki smo jo na Agenciji 101 pripravili za Triglav Sklade!

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov?
You're not you when you're hungry - Snickers.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je?
Ni ravno iz oglaševanja, ampak z vidika snovanja konceptov in kreativne vizije mi je velika inspiracija Tyler the Creator.

Vaše najljubše družbeno omrežje je?
BeReal, ker nimam potrebe, da visim na njem cele dneve (smeh).

Končajte stavek: #AgencyLife je ...
dobra družba ob dobrem delu.

URŠKA ČUK (AGENCIJA 101)

VIR: MM