V sodobnem hitrem načinu življenja, kjer je čas pozornosti vse krajši in kjer podjetja stremijo k vedno večjim dobičkom, se organizacije soočajo z raznolikimi izzivi. Med temi izzivi so tudi obvladovanje različnih virov informacij ter priprava finančnih in okoljskih, družbenih ter upravljavskih poročil. Vse to skupaj predstavlja en vidik delovanja vsake organizacije.

V sodobnem hitrem načinu življenja, kjer je čas pozornosti vse krajši in kjer podjetja stremijo k vedno večjim dobičkom, se organizacije soočajo z raznolikimi izzivi. Med temi izzivi so tudi obvladovanje različnih virov informacij ter priprava finančnih in okoljskih, družbenih ter upravljavskih poročil. Vse to skupaj predstavlja en vidik delovanja vsake organizacije. Po drugi strani pa javnost in mediji želijo spoznati obraze ljudi, ki stojijo za temi podjetji. Vodstvene osebnosti imajo ključno vlogo pri oblikovanju percepcije blagovnih znamk in storitev, njihova komunikacija pa je temelj za krepitev vrednosti in zaupanja v znamko.

Na temo "Vodenje v komunikaciji" bo potekala 22. mednarodna PRO PR konferenca, kot je naznanil Danijel Koletić, ustanovitelj in predsednik organizacijskega odbora. Konferenca, ki se bo osredotočala na vlogo vodstvenih osebnosti v komunikaciji in kako ta vpliva na zaznavo podjetij, bo potekala od 3. do 6. aprila 2025 v hotelu Katarina v Selcah, na Crikveniški rivieri. Ta dogodek ponuja priložnost za strokovnjake in voditelje, da izmenjajo znanje in izkušnje ter razpravljajo o pomenu učinkovitega vodenja in komunikacije v sodobnem poslovnem svetu.

"Z velikim veseljem in častjo vas vabim na PRO PR konferenco, ki bo že drugič gostovala na prelepi Crikveniški rivieri, tokrat v idiličnem Hotelu „Katarina“ v Selcah. Vsako takšno srečanje predstavlja neprecenljivo priložnost za strokovnjake na področju odnosov z javnostmi. Konferenca ne služi le kot križišče za združevanje strokovnjakov in izmenjavo idej, temveč tudi kot plodna tla za vzpostavljanje poslovnih sodelovanj in gradnjo trajnih prijateljstev", pravi organizator Danijel Koletić.

Ne glede na to, ali ste v svetu komunikacije in oglaševanja novi ali pa na tem področju delujete že desetletja, nas stalni tehnološki napredek in nenehno spreminjajoče se smernice v industriji odnosov z javnostmi spodbujajo k nenehnemu učenju in prilagajanju. V današnjem hitro spreminjajočem se svetu je pridobivanje prave informacije ob pravem času ključno za ohranjanje relevantnosti in aktualnosti. Ta konferenca ponuja izjemno priložnost za vse nas, da razširimo svoja obzorja, se izobražujemo o najnovejših trendih in najboljših praksah ter skupaj rastemo na profesionalni poti.
Foto: Marijana Biondić, direktorica Turistične skupnosti mesta Crikvenica


"Prepričana sem, da bo to za vse udeležence izjemno bogata, informativna in navdihujoča izkušnja. V imenu Turistične skupnosti mesta Crikvenica in v svojem lastnem imenu vam izrekam najtoplejšo dobrodošlico na čudoviti Rivieri Crikvenica. To je kraj, kjer počitek presega zgolj sonce in morje, kraj s tradicijo turizma, ki sega v 19. stoletje. Nekoč ribiško naselje je danes prepoznavno kot eno od vodilnih turističnih destinacij na Kvarnerju. Prepričana sem, da bo Riviera Crikvenica vsem udeležencem konference dokazala, zakaj je vsak obisk tukaj vedno prava odločitev," je poudarila tudi Marijana Biondić, direktorica Turistične skupnosti mesta Crikvenica, s čimer je izrazila svoje navdušenje nad prihajajočim dogodkom.

VIR: Aprioriworld