Tehnološki velikan Meta predstavlja novo aplikacijo Threads, podobno Twitterju, ki bo začela delovati v četrtek. Jo boste preizkusili ali boste ostali na Twitterju?
Tehnološki velikan Meta predstavlja novo aplikacijo Threads, podobno Twitterju, ki bo začela delovati v četrtek. Jo boste preizkusili ali boste ostali na Twitterju?
Aplikacijo bodo zainteresirani uporabniki lahko prenesli preko Apple App Store ali Google Play in bo neposredno povezana z Instagramom. Videz aplikacije močno spominja na Twitter, njeni ustvarjalci pa zapišejo, da gre za tekstovno pogovorno aplikacijo.
Aplikacijo bodo zainteresirani uporabniki lahko prenesli preko Apple App Store ali Google Play in bo neposredno povezana z Instagramom. Videz aplikacije močno spominja na Twitter, njeni ustvarjalci pa zapišejo, da gre za tekstovno pogovorno aplikacijo.
RIVALSTVO MED MARKOM ZUCKERBERGOM IN ELONOM MUSKOM
Spomnimo, pretekli mesec sta se lastnik Mete in lastnik Twitterja javno izzivala, kar je pripeljalo do predloga fizičnega spopada. Novico o Threads je Musk po prepiru pospremil s sarkastičnim komentarjem, obenem pa tviteraše obvestil, da bodo na brezplačni verziji Twitterja dostopali do vedno manjšega števila tvitov (omejitev) in jih povabil, naj se čimprej prijavijo na Twitterjevo plačljivo naročniško storitev Twitter Blue.
ZUCKERBERGOVA (ČAROBNA) MOČ
Metina aplikacija Threads bo brezplačna in ne bo imela nobenih omejitev glede števila objav, ki jih lahko uporabnik vidi. »Threads je kraj, kjer se skupnosti zberejo, da razpravljajo o vsem, od tem, ki vas zanimajo danes, do tega, kar bo v trendu jutri,« pravi opis v trgovinah z aplikacijami. Ker gre za Metino aplikacijo, bodo na enem mestu zbrani tudi podatki o lokaciji, nakupih in zgodovini brskanja. Ker bo del platforme Instagram, bo aplikacija povezana s stotinami milijonov računov. Uporabnik tako ne bo začel na ničelni točki, ampak z močno predpostavko.
Na BBC-ju zapišejo, da ima Mark Zuckerberg »zgodovino izposojanja idej drugih podjetij« in da je pri tem zelo uspešen, saj jih nadgradi in vsakič znova navduši javnost. Tak primer so t.i. reelsi, ki so čista kopija TikTokove osnovne vsebine, medtem ko zgodbe (oz. stories) na Instagramu in Facebooku izhajajo iz osnove Snapchata.
VIR - Marketing Magazin