Dveletna epidemija in trenutne razmere v Ukrajini imajo močan vpliv na logistiko.
Ljubljana - Dveletna epidemija in trenutne razmere v Ukrajini imajo močan vpliv na logistiko. Povečana tveganja na surovinskih trgih podjetja silijo v večje rezerve, s tem, ko se dražijo surovine, in ko je iz dneva v dan večji izziv kako zaposliti dovolj pravega kadra, je pritisk na cene logističnih in proizvodnih storitev vedno večji. Potrebe po dodatnih logističnih kapacitetah presegajo ponudbo, zato je gradnja novih logističnih kapacitet nujna, pri tem pa se družbe širitev kapacitet lotevajo zelo različno. Tehnološka, digitalna in organizacijska modernizacija so nujne, veliko se vlaga v spremembe, tempo je hud, na predstavnikih logistike pa je, da delajo prave korake.
Že deveti mednarodni Logistični kongres: »Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2022«, ki se bo odvijal od 6. do 8. aprila 2022 v GH Bernardin v Portorožu, bo naslovil ravno vsa ta vprašanja v okviru svojega bogatega tridnevnega programa, pri tem pa bo povezal vse deležnike v procesu – od logističnih, prevozniških in proizvodnih podjetij, ponudnikov informacijskih in tehnoloških rešitev, šolstva in državnih organov. Kongres bo v letošnjem letu največji poudarek dal Industriji 5.0, kot naslednji fazi »lean-a, rdeča nit pa ostajata avtomatizacija in robotizacija v logistiki, transportu in proizvodni logistiki.
Mednarodni predavatelji in primeri dobrih praks
Logistični kongres bo gostil 4 mednarodno nagrajene logistične projekte, ki so uvedeni in že predstavljajo dobro prakso, 7 tujih predavateljev in strokovnjakov in 22 domačih predavateljev ter predstavnikov uspešnih podjetij ter 300 udeležencev kongresa, ki bodo lahko spremljali predstavitev 15 primerov dobrih praks ter več kot 30 predavanj.
Na kongresu bodo med drugim prisotni: Erik Wirsing, podpredsednik globalnih inovacij pri DB Schenker, Janez Merlak, direktor Adrie Kombi, Kristijan Perčič, direktor inovacij pri Pošti Slovenije, Melita Rozman Dacar, direktorica SŽ-tovorni promet, Julia Sharko, direktorica operative pri Interlog Services, Erik Uyttendaele, vodja EMEA in interkontinentalne izhodne logistike pri Volvo Cars, Michal Buban, vodja razvoja pri GO Asset, Klemen Šešok, direktor Iskre, Martin Gosenca, predsednik uprave CGP, dr. Michael Sternbeck, dm – prejemnik nagrade Evropskega logističnega združenja, Klemen Kindlhofer, globalni direktor tehnologije pri Danfoss Trata, Damjan Zupančič, vodja vpeljave projektov pri TPV Automotive, Primož Janc, vodja oddelka logistike v Merkurju, dogodek pa bodo uradno odprli minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, Jernej Pintar, direktor Tehnološkega parka Ljubljana, Melita Rozman Dacar iz SŽ, dr. Danica Purg, predsednica in dekanja IEDC-poslovne šole Bled, predstavnik Evropskega logističnega združenja in Igor Žula, predsednik Slovenskega logističnega združenja, ki kongres tudi organizira.
V 6 glavnih plenumih bo kongres predstavil: Z novo tehnologijo do zmanjšanja stroškov logistike za 7 mio EUR, 50.000 ur prihranka v času in 1.8 milijona privarčevanih kilometrov. (primer dobre prakse); Droni so tu. Kje so uporabni in kaj moramo narediti za uspešno uvedbo v redno poslovanje?; Kakšni bodo novi razpisni pogoji za vodje logistike v bodoče?; Tudi najboljša in največja podjetja sodelujejo v logistiki. Sodelovanje je priložnost, saj je prvi pogoj za optimizacijo čim večje količine ob sorodnih distribucijskih poteh. Tudi podjetja s sorodnimi izdelki lahko ob tem najdejo priložnost, saj mora pravo moč pokazati trg in kakovost v razvoju, medtem ko zadržkov, zakaj v logistiki ni več sodelovanja, ni. Kako so uspešna podjetja sodelovala in kako jim je uspelo? (primer dobre prakse); Ali lahko blago na poti smatramo kot skladišče na kolesih? Kako so to uvedli v avtomobilski industriji in kako se jim to obrestuje? (primer dobre prakse).
PR Slovensko logistično združenje