Družba Mastercard je v sodelovanju s Planico v okviru projekta »Delimo si PlaniCO2« zasnovala platformo, ki omogoča deljenje prevoza na enega od največjih slovenskih športnih praznikov.

Družba Mastercard je v sodelovanju s Planico v okviru projekta »Delimo si PlaniCO2« zasnovala platformo, ki omogoča deljenje prevoza na enega od največjih slovenskih športnih praznikov.

Športni dogodki so lahko zelo obremenjujoči za okolje zaradi povečanega prometa, ki ga beležijo organizatorji. Tudi finale svetovnega pokala v smučarskih skokih (FIS) v Planici terja svoj dolg, zato je družba Mastercar v sodelovanju s Planico v okviru projekta« Delimo si PlaniCO2« zasnovala platformo SharePlanica.si, ki ljubiteljem tega dogodka omogoča deljenje prevoza in s tem možnost zmanjšanja količine izpustov. Jot pravijo pri Mastercardu, je SharePlanica.si povsem enostaven za uporabo: »Ljudje lahko objavijo ponudbo svojega prevoza in ga delijo z drugimi navdušenci nad smučarskimi skoki. Platforma pa je uporabna tudi za ljudi, ki nimajo avta, saj na isti strani poiščejo prevoz in se pridružijo drugim obiskovalcem na poti v Planico. Ne glede na to, kakšen je vaš scenarij, v vsakem primeru vas na prizorišču čaka VIP-parkiranje, voznika pa še bon za hrano in pijačo v vrednosti 25 evrov,« zapišejo v sporočilu za javnost.

OBNOVA GOZDOV V PLANICI

Družba bo poleg tega še dodatno poskrbela za zmanjšanje izpustov osebnega transporta udeležencev z obnovo gozdov v okviru že obstoječega projekta »Priceless Planet Coalition«. »Obnova gozdov v okviru tega projekta ni le obljuba, ampak naša aktivna zaveza, ki se zaveda, da je pot do učinkovitega zmanjšanja ogljikovega dioksida, ki jo moramo prehoditi tako posamezniki kot podjetja, še dolga, a štejejo tudi in predvsem majhni koraki vseh,« poudarja Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.


VIR: MM