Ob današnji otvoritvi sejma Dom na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču je podjetje Marles pod novim vodstvom predstavilo svojo novo strategijo kot tudi spremenjeno celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali v mariborski agenciji Zadrga.
Ob današnji otvoritvi sejma Dom na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču je podjetje Marles pod novim vodstvom predstavilo svojo novo strategijo kot tudi spremenjeno celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali v mariborski agenciji Zadrga.
Simona Kruhar Gaberšček
Glavna urednica Marketing magazina
Foto: arhiv Marlesa
Kot je na novinarski predstavitvi na razstavnem prostoru Marlesa uvodoma povedal direktor Tadej Gosak, ki se je podjetju pridružil pred devetimi meseci, je nova poslovna in marketinška strategija pomemben prelomni trenutek v sicer več kot 100-letni zgodovini tega podjetja. »Naši zaposleni imajo les v krvi in ga preoblikujejo v prečudovite izdelke. Doslej smo postavili več kot 30.000 različnih objektov doma in v tujini; od celotne vasice v Koloradu do objektov na Arubi, v Afriki in Skandinaviji. Seveda pa smo v največji meri osredotočeni na naše ključne trge, ki so Slovenija, države nekdanje Jugoslavije, Avstrija, Italija, v zadnjem času pa tudi Švica in Nemčija. Naša vizija je postati prepoznavno globalno podjetje za trajnostno bivanje,« je poudaril in dodal: »Ponosni smo, da strankam nudimo najlepši izdelek na svetu – njihov dom.«
»USTVARJAMO PROSTOR ZA SREČO«
Pred sedmimi meseci je del ekipe Marlesa postala tudi Melanja Korošec, strateška direktorica marketinga in inovacij, ki je bila pred tem direktorica blagovne znamke Elan. Po njenih besedah je bilo zadnjih sedem mesecev zelo intenzivnih, saj so v tem času povsem prenovili blagovno znamko Marles, ki pa so se je lotili zelo premišljeno. »Z razvojem strategije blagovne znamke smo postavili temelje za našo prihodnost, ki je usmerjena v trajnostno rast. Nova podoba blagovne znamke je odraz našega DNK, naših vrednot in ciljev, predvsem srčnosti. Ustvarjamo namreč prostor za srečo naših strank, kar odraža tudi naša nova podoba,« pravi. To pa odseva tudi novi slogan podjetja »Končno doma«.
»V grafični podobi smo izhajali iz črke M, ki ponazarja tudi strehico hiše in tvori krovni logotip,« pravi Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga v podjetju Marles.
M KOT STREHA HIŠE
Kot je Melanja Korošec povedala za MM, so novo celostno grafično podobo podjetja ustvarili v agenciji Zadrga. »Vsaka nova podoba blagovne znamke izhaja iz strategije podjetja. In tudi v Marlesu smo se naslonili na vse dobro iz preteklosti. V sami grafični podobi smo izhajali iz črke M, ki poleg imena Marles predstavlja tudi streho hiše in tvori krovni logotip. Pisavo Marles pa smo stilizirali do te mere, da se je malenkost omehčala ter postala nekoliko dostopnejša in prijaznejša,« je pojasnila.
VIR: MM