Zavod za turizem Maribor in tamkajšnja srednja šola za gostinstvo in turizem sta skupaj s partnerji iz Hrvaške in Srbije del mednarodnega projekta InnoVET, s katerim nameravajo razviti digitalne podatkovne baze turističnih znamenitosti v sodelovanju z izobraževalnim in lokalnim okoljem

Maribor, 5. februarja - Zavod za turizem Maribor in tamkajšnja srednja šola za gostinstvo in turizem sta skupaj s partnerji iz Hrvaške in Srbije del mednarodnega projekta InnoVET, s katerim nameravajo razviti digitalne podatkovne baze turističnih znamenitosti v sodelovanju z izobraževalnim in lokalnim okoljem ter spodbuditi razvoj turizma oziroma destinacij.

Poleg obeh omenjenih slovenskih partnerjev v dveletnem projektu sodelujejo še Turistična skupnost karlovške županije in tamkajšnja trgovsko-gostinska šola ter Gostinsko-turistična šolo Beograd, v sklopu aktivnosti pa načrtujejo tudi izdelavo izobraževalnih gradiv.

Kot so sporočili iz mariborskega turističnega zavoda, so ključna izhodišča in izzivi projekta poleg izdelave digitalizirane podatkovne baze turističnih znamenitosti tudi odkriti neizkoriščen potencial sodelovanja z digitalno pismenimi državljani in popraviti doslej nezadostno vključujoč razvoj turizma za deležnike izven turističnega sektorja. Pospešiti želijo tudi uporabo informacijske tehnologije v turističnem izobraževanju ter mlade vključiti v načrtovanje in razvoj destinacij.

Po besedah koordinatorja projekta Željka Fanjaka, sicer direktorja Turistične skupnosti karlovške županije, je ta pomemben tudi zato, ker bo spodbujal zanimanje srednješolcev za turizem. "Upamo namreč, da bodo s svojo udeležbo v procesu digitalizacije in zelene tranzicije pozorni tudi na naravne lepote in druge danosti, ki jih vsakodnevno obdajajo in so zanje samoumevne, logične, a so hkrati tudi turistične zanimivosti. Z njihovo pomočjo bomo ustvarili veliko digitalno bazo turističnih znamenitosti partnerskih destinacij," je dodal Fanjak.

Projekt InnoVET je financiran iz programa EU Erasmus+, ki ga vodi in koordinirajo v Karlovcu, Zavod za turizem Maribor pa je nosilec področja komunikacije in diseminacije. Skupna vrednost projekta, ki se je začel oktobra lani in bo trajal do konca septembra 2024, je 250.000 evrov.

VIR: Krog STA