Med 7. in 9. marcem se bo v nemški prestolnici odvila turistična borza ITB Berlin, ki se po pomenu uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz.

Med 7. in 9. marcem se bo v nemški prestolnici odvila turistična borza ITB Berlin, ki se po pomenu uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz. ITB Berlin se bo prvič po letu 2019 znova odvil v živo, pri čemer bo dogodek tokrat namenjen izključno poslovni (B2B) javnosti. Na slovenskem razstavnem prostoru se bo pod okriljem STO predstavljalo 28 destinacij in ponudnikov, v ospredju predstavitve pa bodo kultura in kulturna doživetja. Animacijo bo izvajal Turizem Ljubljana.

Glavni moto letošnje borze ITB je Open for Change oz. Odprti za spremembe, osrednja tema pa obvladovanje transformacije. Država partnerica borze je Gruzija.

Na slovenskem razstavnem prostoru se bodo na 210 kvadratnih metrih površine v hali Hub 27 predstavljali Turizem Ljubljana, Zavod za turizem Maribor, Zavod za kulturne prireditve in turizem Celeia Celje, Skupnost Julijske Alpe/Turizem Bohinj, Občina Ankaran,  Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč ter ponudniki Hotel Palace Portorož, HIT Alpinea, Mtours, Adria turistično podjetje, Sava Turizem, Kompas, Alpinum hoteli, Terme Krka, Postojnska jama, Alpinia, SHD - Bohinj Eco Hotel, 123 Hiška - Residence Soča, Unitur - Terme Zreče & Rogla, Terme Čatež, Počitek-Užitek - Terme Vivat, Javni zavod Ljubljanski grad, Palma Travel DMC, Terme Dobrna, Istrabenz Turizem in Holding kolibarna Lipica.

V okviru slovenske predstavitve v Berlinu bodo izpostavljeni kultura in kulturna doživetja, dodatno bo izpostavljena tudi tematika športnega turizma.

Slovenija v sklopu sejma ITB Berlin pripravlja tudi zanimiv spremljevalni program. Novost v predstavitvi slovenskega turizma so t. i. »travel talks« - pogovori v temu namenjenem, novo oblikovanem prostoru slovenskega razstavnega prostora, ki bodo tudi posneti in objavljeni v obliki podcastov. Gostje pogovorov bodo predstavniki iz sveta turizma, medijev in drugi deležniki, ki poznajo in vplivajo na slovenski turizem. Na ITB Berlin se bodo od 7. do 9. marca zvrstili štirje tovrstni pogovori, vsi se bodo navezovali na nosilne teme slovenske predstavitve na letošnjem ITB.

V sredo bo Slovenija gostila »ITB Get Together« slovenski večer z okoli 150 vabljenimi gosti – vidnimi predstavniki nemškega turizma in medijev. Na dogodku, ki se bo odvil izven sejmišča, bosta zbrane pozdravili vodja predstavništva STO v Nemčiji Rebeka Kumer Bizjak ter generalna direktorica direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport Dubravka Kalin.

Direktorica STO, mag. Maja Pak, se bo medtem v sklopu borze srečala z generalnim sekretarjem Svetovne turistične organizacije (UNTWO) Zurabom Pololikašvilijem ter drugimi vidnimi predstavniki svetovnega turizma.

V sredo, 8. marca, bodo podeljene nagrade The Golden City Gate za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih kampanj in orodij v turizmu. STO kandidira s petimi vsebinami.

Že dan prej pa bodo podeljene nagrade Green Destinations Story Awards 2023, ki nagrajujejo najbolj navdihujoče trajnostne turistične pobude. Med nominiranci so tri slovenske destinacije: Ljubljana v kategoriji Kultura in tradicija, s projektom digitalizacije Plečnikove dediščine, Miren Kras prav tako v kategoriji Kultura in tradicija, s projektom Krasna kuhna, ter Jeruzalem Slovenija s projektom Campers Welcome. 

Nemčija predstavlja enega najpomembnejših emitivnih trgov slovenskega turizma. Lani so nemški turisti ustvarili 18 odstotkov vseh prenočitev tujih turistov v Sloveniji in s tem zasedli prvo mesto med vsemi tujimi gosti. V letu 2022 smo zabeležili skoraj 1,8 milijona prenočitev nemških turistov, kar je bilo 68 odstotkov več kot leta 2021 in 18 odstotkov več kot v doslej rekordnem letu 2019.

VIR: STO