M&M's je ta teden predstavil novo embalažo najbolj znanih barvnih čokoladno-arašidovih bonbonov na svetu. Nanjo so postavili le ženske predstavnice čokoladnih maskot in jih postavili na glavo.

M&M's je tokrat na embalaži združil le ženske predstavnice bonbončkov, da bi skupaj s potrošniki proslavili mednarodni dan žena 8. marca. V ekskluzivni izdaji pa ne bodo ženske vladale le na embalaži, temveč tudi znotraj nje. To pomeni, da bodo kupci okušali le rjave, zelene in najnovejše, vijoličaste, čokoladno-arašidove bonbone. Ob tem so podobo paketa postavili na glavo in nanj zapisali »Podpora ženskam, obračamo status quo.«

DODATNI AKTIVACIJI V ZDA

V ZDA so javnosti ob novi embalaži predstavili še novo spletno stran, na kateri lahko potrošniki prijavijo žensko, ki je pionirka, inovatorka ali vzornica na nekem področju. Zmagovalka bo imela priložnost predstavitve na vseh platformah M&M's in prejela denarno nagrado.

Na drugi strani Oceana bo blagovna znamka prav tako namenila po en dolar od vsakega prodanega izdelka organizacijam Female Founder Collective, She Is The Music, We Are Moving the Needle in Geena Davis Institute on Gender and Media v skupnem znesku do osemsto tisoč dolarjev.

M&M Z MOČNIMI POBUDAMI ZA ENAKOPRAVNEJŠI SVET

Spomnimo, M&M's je septembra razširil barvno lestvico bonbonov, saj so javnosti predstavili še bonbon vijolične barve, »Gospodično Purple«, ki predstavlja sprejemanje in vključenost.
VIR: MM