V šestih sezonah Lidlove Lojtr’ce domačih je bilo na Lidlovih policah predstavljenih več kot 300 izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije.
V letošnji, že sedmi sezoni, pa Lidl k razpisu vabi lokalne pridelovalce sadja in zelenjave, ki bodo še dodatno obogatili ponudbo na Lidlovi tržnici! Natečaj Lidlova Lojtr’ca domačih bo letos potekal od 10. oktobra do 18. novembra, spletna prijava pa je mogoča na spletni strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer interesenti najdejo tudi več informacij.
V Lidlu Slovenija so s projektom Lojtr'ca domačih že vrsto let na vsakem koraku vpeti v spodbujanje sodelovanja z lokalnim okoljem. Projekt namreč pomaga slovenskemu malemu gospodarstvu, hkrati pa kupcem ponuja edinstveno doživetje lokalnega in domačega. Vsaka sezona je znova dokazala, da Slovenija premore veliko več, kot si mislimo.
Pretekle sezone so požele veliko pozitivnega odziva, zato se je Lidl odločil za novo potezo, ki bo osvežila dosedanje uspešne zgodbe domačih ponudnikov. Tokrat so svoja vrata odprli ponudnikom slovenskih, domačih pridelkov sadja in zelenjave.
Po besedah Lidla, naj bi bil namen ‘sezone sadja in zelenjave’ dopolniti in nadgraditi njihovo tržnico in kupcem ponuditi še več slovenskih in lokalnih pridelkov. Namesto butičnosti, ki je povezovala prejšnje sezone, so tokrat v ospredje postavili slovensko korenino. »Iz leta v leto ugotavljamo, da se potrošnja sadja in zelenjave v Sloveniji povečuje, na drugi strani pa upada pridelava oz samooskrba s sadjem in zelenjavo. Po želji si zagotoviti v prihodnje več lokalnih izdelkov, smo se letos odločili, da naš najuspešnejši projekt Lidlova Lojtrca domačih, ki je tako rekoč že naša blagovna znamka, razširimo na sadje in zelenjavo,” pravi Mario Malačič, nabavnik sadja in zelenjave v Lidlu Slovenija in vodja letošnje sezone Lojtr’ce domačih.
Izbrani ponudniki bodo tudi letos deležni popolne podpore, prvič tudi v finančni obliki, saj so se v podjetju odločili stopiti korak naprej in novim dobaviteljem ponuditi možnost dvoletnega subvencioniranja certifikata Global G.A.P. To je certifikat, brez katerega dobavitelji ne morejo postaviti svojih izdelkov na Lidlove police. »S tem damo novega vetra v jadro 6 let stare verzij in naredimo premik k lokalnim pridelovalcem sadja in zelenjave,« še dodaja Mario Malačič, ki verjame, da je prav svežina in domačnost izdelkov temeljna usmeritev in strategija nabave v prihodnje.
Čeprav je to prva sezona sadja in zelenjave za Lojtr’co domačih, je Lidl kot trgovec že vrsto let pobudnik ponudbe slovenskih lokalnih pridelkov.
Na svojo tržnico vsakodnevno umešča pestro izbiro slovenskih dobaviteljev, ki ponosno zložijo svoje pridelke na njihove police. »Vedel sem, da jih lokalni in ekološki pridelki zanimajo, izkušnja je do sedaj krasna, zato lahko brez dvoma rečem, da bi se ponovno odločil za tako sodelovanje,« veselo potrdi Boštjan Pesek, ki zadnjih nekaj let polni Lidlove police s svojimi domačimi šparglji.
Trgovske verige so vedno velik in mnogokrat tudi strašljiv korak za manjše pridelovalce, vendar je s podporo in medsebojnim sodelovanjem vse lažje. »Ja, malo strahu je seveda bilo, saj gre za velik sistem, mi na drugi strani smo pa manjši pridelovalec. Še vedno se najde kakšna dilema, vendar smo do zdaj skupaj z Lidlom še vedno vse uspešno rešili in ne dvomim, da bo tako tudi naprej.« še dodaja Pesek. Prijave na novo sezono so že v polnem teku, zato se bodo kupci kmalu lahko razveselili novih slovenskih pridelkov na Lidlovih policah.
Prijave odprte do 18. novembra.
Na razpis se lahko prijavijo pridelovalci sadja in zelenjave z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščejo predvsem pridelke, ki bi lahko obogatili njihovo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za iskanje pridelkov, ki jih na policah še ni, pač pa tudi za nudenje slovenske alternative sicer uvoženim pridelkom. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija, prijave pa zbirajo med 10. oktobrom in 18. novembrom preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo tudi spletni obrazec in vse potrebne informacije.
PR: LIDL