V Lidlu Slovenija so se tudi letos tradicionalno pridružili dobrodelni akciji Pomežik soncu®, ki že vrsto let poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).

V Lidlu Slovenija so se tudi letos tradicionalno pridružili dobrodelni akciji Pomežik soncu®, ki že vrsto let poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). S sredstvi, zbranimi v dobrodelni prodajni akciji Lidlovih blagovnih znamk Lupilu in Cien Kids, bodo otrokom s posebnimi potrebami omogočili kar 409 brezskrbnih počitniških dni.

V maju in juniju je Lidl Slovenija od vsakega prodanega izdelka Lidlovih blagovnih znamk Lupilu in Cien Kids v redni ponudbi namenil 10 centov v sklad za letovanje otrok s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin, ki za brezskrbno uživanje na počitnicah potrebujejo spremljevalca. Skupno so s prodajo izdelkov, ki so namenjeni predvsem negi najmlajših, zbrali sredstva za 409 počitniških dni.

Lidl Slovenija in ZPMS že vrsto let sodelujeta pri humanitarni akciji Pomežik soncu, ki jo ZPMS sicer neprekinjeno izvaja že od leta 1999. Akcija je namenjena zbiranju sredstev za letovanje otrok, ki jim starši zaradi socialnih stisk ne morejo omogočiti počitnic, zadnjih nekaj let pa gredo v sklopu akcije na letovanje tudi otroci s posebnimi potrebami. Skupno je tako s pomočjo Lidla Slovenija letovalo že več kot 570 otrok s posebnimi potrebami.

»Iskreno se zahvaljujem podjetju Lidl Slovenija za donacijo za letovanja otrok s posebnimi potrebami. Tovrstne počitnice so izjemnega pomena tako za otroke, kot tudi za njihove družine. Zelo smo veseli, da bomo z donacijo lahko še več otrokom s posebnimi potrebami omogočili prijetne in zabavne počitnice,« je dejala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.

Donacija ZPMS tudi od vsake prodane šolske beležke Zdravka Lidla

Na Lidlove police pa je že peto leto zapored prispela tudi dobrodelna šolska beležka Zdravka Lidla. Tokratna rdeča nit beležke je sporočilo, da »hrana ni za tjavendan«, kar je tudi eden dolgoletnih Lidlovih uspešnih projektov za zmanjševanje količin zavržene hrane, problematika zavržene hrane pa je tudi ena temeljnih tematik Lidlove trajnostne strategije. Zdravko Lidl skozi celotno beležko nagovarja in spodbuja šolarje k zmanjševanju nastajanja zavržene hrane doma in v šoli. Zato v beležki z zabavnimi in poučnimi vsebinami spodbuja k praktični uporabi neporabljene hrane, pokaže pravilen način shranjevanja prehranskih izdelkov ter uči, kako pravilno reciklirati in odlagati ostanke hrane. Tudi šolska beležka Zdravka Lidla je dobrodelna: 50 centov od vsake prodane beležke bodo namenil Zvezi prijateljev mladine Slovenije za pomoč družinam v stiski.

Zbiralne košare za ljudi v stiski

V Lidlu Slovenija so v skladu z njihovo trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet, ki letos obeležuje že deseto leto, pred začetkom počitnic v maju in juniju v vseh svojih trgovinah postavili zbiralne košare za družine v stiski. Zbiralne košare so del trajnostne pobude že od samega začetka, vanje pa so lahko Lidlovi kupci oddali higienske in prehranske izdelke z daljšim rokom trajanja. Izdelke so namenili različnim lokalnim humanitarnim društvom, ki bodo poskrbela, da bodo zbrani izdelki marsikateri družini v stiski polepšali poletne dni. Lidl Slovenija sicer v sklopu trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet na leto podpre več kot 200 organizacij.

VIR: Lidl Slovenija