Svoje vtise o preteklem letu z nami delijo še štiri sogovornice: Andreja Jernejčič (Lin&Nil), Janja Božič Marolt (Mediana), Tatjana Novak (Press Clipping) in Divna Brkić Hendrickx (Kliping).

Svoje vtise o preteklem letu z nami delijo še štiri sogovornice: Andreja Jernejčič (Lin&Nil), Janja Božič Marolt (Mediana), Tatjana Novak (Press Clipping) in Divna Brkić Hendrickx (Kliping).


Tina Guček Novinarka Marketing magazina

ZARADI KRIZ ŠE MOČNEJŠI

Mag. Andreja Jernejčič, direktorica podjetja za piar, treninge javnega nastopanja in izobraževanje Lin&Nil, pove, da je bil poudarek pri delovanju njihove butične agencije še vedno na personalizaciji, ki ima vedno večjo vlogo v zadnjih letih in ostaja pomemben dejavnik tudi v prihodnje. Pomembni pa so jim tudi pozitivni odnosi do sebe in soljudi ter čutenje in spoštovanje. »Ravno ti pogledi delajo projekte srčne in pristne. Prihodnost gre v čutnost, odnos do sebe in okolja ter pristnost. Hkrati pa je treba upoštevati nenehen in hiter razvoj digitalnih, družbenih orodij s postavljanjem posameznika v ospredje. Naš digitalni oddelek postaja še bolj odgovoren, saj družbeni mediji igrajo pomembno vlogo pri širjenju sporočil. Ob vsem tem pa imata izredno vlogo trajnost in družbena odgovornost, ki svoj pomen še povečujeta,« pravi.

Iztekajoče se leto jih je »božalo« v 15-letnici proslavljanja podjetja in izdaji dveh knjig o javnem nastopanju. Veseli jo, da se več ljudi zaveda, da je za dober nastop potrebna priprava, še bolje pa vsaj enkrat prej predhodni trening, da veš, kaj in kako delati. »Krize, ki smo jih uspešno reševali pri naročnikih, so nas naredile še močnejše. Hvaležni smo tudi za nove priložnosti in zaupanje novih strank, ki verjamejo v naše butično delo na področju klasičnega in digitalnega piara,« še pravi Andreja Jernejčič.

(Foto: Barbara Reya)

KOS VSEM IZZIVOM

Janja Božič Marolt
, predsednica tržnoraziskovalnega podjetja Mediana, pravi, da je bilo iztekajoče leto za Mediano dobro. »Lahko bi bilo slabše, lahko pa tudi boljše, sploh ni dvoma, in nikakor mi ni zmanjkalo ambicij. Ponosna sem, ker: smo prisluhnili zaposlenim, da lahko nadaljujejo s hibridnim delom; njihove številne ideje smo že udejanjili; še bolj smo povezani; iz projekta Rising Future smo vključili mlade sodelavce; so inovativni metodi za testiranje vizualij in zvoka (ValueFlow in EyeCoding) na velikih vzorcih naročniki odlično sprejeli; metoda spletnih skupnosti postaja nepogrešljiva; bili smo kos vsem izzivom; preko 50 partnerskih raziskovalcev je bilo izjemno zadovoljnih z globalno konferenco WIN v Ljubljani v organizaciji Mediane; uspešno smo zadržali naročnike, ki so praviloma najboljši v svojih kategorijah in pridobili nove – hvala vsem za zaupanje,« pravi.

Njihovi glavni cilji za leto 2024 bodo: ohraniti zadovoljstvo zaposlenih, zunanjih sodelavcev in naročnikov, z uporabo najnovejših tehnologij povečati učinkovitost, s povezovanjem metod in baz podatkov olajšati naročnikom sprejemanje optimalnih poslovnih odločitev, nadaljevati s projekti trajnosti in družbene odgovornosti, ohraniti delovanje s srcem, najvišje standarde kakovosti in popolno zaupanje v Mediano. Vsekakor pa se bodo sproti odzivali na morebitne nepričakovane ali danes še neznane izzive.


ZLATO, KATRCA, VRTEC, FORENZIKA IN IZOBRAŽEVANJE

Tatjana Novak
, direktorica in partnerica v družbi Press Clipping, našteje kar nekaj dosežkov leta 2023: »Dosegli smo zlato na področju partnerstva z Olimpijskim komitejem. Predstavili smo možnosti nove podobe s prvim virtualnim LE- studiom v Sloveniji. O medijski krajini smo govorili z najmlajšimi v vrtcu. Izmerili smo, koliko kilometrov objav je dosegla Pahorjeva katrca. Mesečno smo analizirali, katere besede so zaznamovale nacionalni medijski prostor. Okrepili smo pomen medijske forenzike in dosegli inovativnost na regijskem trgu,« pove.

Doda, da je slovenski trg tehnološko napreden, enako kot znanje njihovih naročnikov, pri čemer jih skupaj čakajo nove izobraževalne priložnosti. »V prihodnjem letu bosta kibernetska varnost in umetna inteligenca v središču tako globalnega kot tudi našega delovanja. Kot ekipa bomo ostali zavezani trajnostnemu razvoju in ustvarjanju novih produktov. Naslednje leto bomo zaznamovali 30 let našega delovanja, do katerega smo prišli z nenehnimi prilagoditvami in spremembami. Te bomo še naprej izvajali skozi razvoj, s stalno zavezo odzivanju na potrebe trga v okviru naše misije informiranja,« pravi Tatjana Novak.


LETO PROTISLOVIJ

Divna Brkić Hendrickx
, direktorica družbe Kliping, pravi, da je bilo leto 2023 za Kliping leto protislovij: »Na eni strani imamo razvojne izzive, ki v Sloveniji niso nič drugačni kot v Singapurju, Nemčiji ali ZDA. Umetna inteligenca intenzivno vstopa v svet komunikacij in naloga agencij, kot je Kliping, je, da najprej razumemo, kakšne priložnosti in naloge to prinaša za nas, takoj zatem pa moramo znati priložnosti ujeti in naloge izpolniti.«

V letu 2023 so se zato zelo posvečali razvoju: razvili so prvo slovensko storitev družbenega poslušanja, medijske analize so preselili na platformo Power BI, ki omogoča več interaktivnosti, preglednosti in boljše uvide. Zaposlili so dva strokovnjaka, ki se ukvarjata samo s tem. Ponosna je, da so bili hitri in agilni, predvsem pa, da te njihove poteze že dajejo oprijemljive rezultate njihovim naročnikom.

»Po drugi strani smo se intenzivno ukvarjali z urejanjem področja avtorskih pravic. Gre za problematiko, ki jo rešujemo že 15 let in ki so jo v večini drugih držav že zdavnaj uredili. Zelo si želim, da bi naša prizadevanja kmalu pripeljala do dogovora, saj bi to pomenilo, da se lahko vsi igralci v verigi bolj osredotočamo na razvojne in tržne izzive, ki bodo v letu 2024 samo še zahtevnejši,« pove.


VIR: MM