V oktobru, ki je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, Žito in Lidl Slovenija že tretje leto zapored skupaj podpirata Združenje Europa Donna Slovenija.
3. oktober 2022 – V oktobru, ki je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, Žito in Lidl Slovenija že tretje leto zapored skupaj podpirata Združenje Europa Donna Slovenija. Od prodaje kruha z imenom Kruh roza oktober, ki je nastal v Žitovih pekarnah in se bo v oktobru prodajal izključno v 63 Lidlovih trgovinah, bodo z delom izkupička od njegove prodaje podprli Europo Donno – Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Podjetji bosta tako od vsakega prodanega izdelka donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA*. Ta ponuja psihosocialno pomoč bolnicam, otrokom in svojcem, ki se soočajo z diagnozo raka dojk ali raka rodil.
Kruh roza oktober se bo ta mesec pekel prav posebej za to priložnost. Ob tem pa bodo tako kupce kot svoje zaposlene v obeh podjetjih ozaveščali, kako pomembna je skrb za svoje zdravje. Želijo si, da bi ženske namenile več časa sebi, ne samo oktobra, ampak skozi vse leto, z »roza« akcijami opominjajo na izreden pomen zdravega načina življenja in rednega mesečnega samopregledovanja dojk. Ozaveščevalna kampanja tako podpira namen, ki je dober kot kruh.
»Začenja se rožnati oktober, mednarodni mesec osveščanja o raku dojk. Že tradicionalno v tem času poudarjamo ključna sporočila o pomenu skrbi za svoje zdravje. Kot vsako leto osveščamo o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk in odzivanja na vabila presejalnega programa DORA, ki pripomoreta k zgodnjemu odkrivanju. Saj vemo, da je rak dojk dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Veseli smo, da se podjetji Žito in Lidl Slovenija tudi letos pridružujeta z osveščanjem svojih zaposlenih in kupcev,« je poudarila Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.
Kruh roza oktober: simbolično sporočilo o skrbi za lastno zdravje
»V Žitu smo Kruh roza oktober zasnovali kot rustikalno oblikovan hlebček, ki je izjemen vir beljakovin, saj vsebuje semena oljne kadulje in ovsene kosmiče, ki mu dajejo še večjo hrustljavost ter poudarijo njegov okus. Vsak hlebček smo tudi okrasili s posebno užitno krušno nalepko z roza pentljo, ki nosi simbolično sporočilo o pomenu zdrave prehrane in skrbi za lastno zdravje ter ozavešča o raku dojk,« opisuje Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu.
Oktober je v Lidlu Slovenija že osmič zapored obarvan v rožnato
»V Lidlu Slovenija je oktober že osmo leto zapored obarvan v rožnato. S pomočjo združenja Europa Donna Slovenija, ki letos praznuje 25 let delovanja, nagovarjamo naše kupke ter zaposlene o pomembnosti preventive ter rednega samopregledovanja dojk. V ta namen v rožnatem oktobru pripravljamo različne ozaveščevalne vsebine ter predavanje za naše zaposlene, na katerem bodo članice Europe Donne Slovenija predstavile pravilno samopregledovanje ter odgovarjale na vsa vprašanja. Vsem ženskam želimo sporočiti, kako pomembno je, da skrbijo za svoje zdravje ter poslušajo svoje telo,« je povedala Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidl Slovenija.
* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.
PR: Lidl