Agencija SHIFT je v sodelovanju s podjetjem Kraš razvila novo komunikacijsko platformo za legendarne bonbone Ki-Ki.

Agencija SHIFT je v sodelovanju s podjetjem Kraš razvila novo komunikacijsko platformo za legendarne bonbone Ki-Ki.

Kratek opis akcije: V želji, da privabijo nove generacije, so pri Krašu razvili komunikacijo, ki se osredotoča na t. i. 'tweens' mladostnike. »Ti so znani po veliki količini zavijanja z očmi, brundanja, nerganja in flegmatičnosti, zaradi česar so nadvse podobni 'Ki-Ki monsterjem', ki jih najdemo na embalaži bonbonov. A kljub vsemu negodovanju se znajo zabavati, samo velikokrat to počnejo navznoter. Na ta način navzven še vedno izpadejo nonšalantno kul, navznoter pa se dogajajo eksplozije, podobne tistim, ki se zgodijo, ko poješ bonbon Ki-Ki,« pravijo snovalci akcije.

Kampanjo podpisuje sporočilo »V sebi se smejiš, ko Ki-Ki bonbon dobiš«, v njej pa spremljamo mladostnike v družbi pošasti na različnih lokacijah, na katerih se bodo znašli v poletnih mesecih. Poleg ilustriranih in animiranih gradiv kampanjo sestavljajo tudi zabavni TikTokovi filtri. Ki-Ki je novo platformo predstavil na vseh večjih trgih in tako poskrbel, da bo po celotni regiji odzvanjal smeh ... navznoter.

LINK do posnetka

/

LINK do posnetka

/

LINK do posnetka

/

/


Elementi akcije:
televizijsko in zunanje oglaševanje, splet, družbena omrežja

Predstavniki naročnika:
Nikša Farac, Vedrana Janjić, Ivana Gelo in Sanela Marušić

Izvršni kreativni direktor:
Luka Bajs

Kreativna direktorja:
Luka Bajs in Eva Gradišnik

Tekstopisci:
Ana Pogačić, Luka Bajs in Monika Habjanič

Umetniška direktorica in oblikovalka:
Hana Rošer

Družbena omrežja:
Klara Filip in Ana Pogačić

Direktorica projekta:
Eva Frass

Vodja projekta:
Nina Miketič

Videoprodukcija animacije:
Art Rebel 9

Producentka:
Katja Jaušovec Ahtik

Ilustratorki in 2D-animatorki:
Larisa Nagode in Slavica Danić

Oblikovanje zvoka:
Samo Jurca in Miha Rudolf, Studio 001

Produkcija TikTokovega filtra:
Erpium



VIR: MM Marketing Magazin