Revija Kongres že skoraj 20 let zagotavlja številne pomembne informacije in podatke o dogodkih, novostih, ponudbah in trendih v kongresnem turizmu, primere dobrih praks in nasvete za organizacijo dogodkov.

Tokrat so se na pobudo organizatorjev korporativnih dogodkov lotili priprave raziskave o kakovosti ljubljanskih prizorišč za dogodke.

Namen raziskave je ugotoviti, kakšno je stanje ljubljanskih prizorišč za dogodke, kaj jim manjka in po čem zares izstopajo. S pomočjo odgovorov bodo tudi prizorišča in njihovi upravljalci dobili informacijo, kaj organizatorje moti in kaj bi morali spremeniti za lažjo in bolj pogosto organizacijo vrhunskih dogodkov. »Glavni cilj analize je dvig kakovosti ponudbe, da bomo primerljivi z najboljšimi destinacijami, s katerimi tekmujemo za mednarodne dogodke,« za bralce MM-a pove Gorazd Čad, urednik revije Kongres ter direktor in ustanovitelj agencije Toleranca Marketing.

Pri tem doda, da podatki niso sami sebi namen, ampak jih pripravljajo za vse deležnike v industriji dogodkov, predvsem za organizatorje dogodkov; to vključuje organizatorje v podjetjih, institucijah, javnem sektorju, ter tudi vse agencije.

Vprašalnik
bo aktiven do 24. februarja 2023, izpolnjevanje vprašalnika pa vzame 6 minut. Organizatorji pri tem obljubljajo tudi nagrade za sodelovanje - izmed vseh odgovorov jih bodo izžrebali pet, ter srečnežem podarili knjigo »Power to the meetings«. Rezultati analize bodo ekskluzivno objavljeni na našem mediju.

VIR: MM