»Lahko ugoden, kakovosten in enostaven nakup opravite v eni trgovini?« Pri Sparu Slovenija z agencijo FUTURA DDB odgovarjajo z: »Ja, itak!«.

Kratek opis akcije: V Sparu Slovenija pravijo, da so v novo leto odkorakali odločno in odlično. Z novo komunikacijsko platformo »Ja, itak« so začeli nagovarjati k pogostejšemu odločanju za nakup izdelkov njihovih lastnih blagovnih znamk s pozivom: »Preklopite na naše znamke«. Spar, Spar Premium, S-Budget, Natur*Pur, Despar in številne druge lastne blagovne znamke so snovalci kampanje poimenovali naše znamke in jih v komunikaciji povezali s priljubljenimi in predvsem enostavnimi elementi pop kulture, tako imenovanimi »life hacki«.

»ʹLife hackiʹ so zanimive, duhovite, včasih celo genialne rešitve, kako določena opravila narediti preprosteje in hitreje. Nakup Sparovih znamk pa je prav to – preprosta rešitev, kako vedno opraviti dober nakup – brez čakanja na akcije, brez dvomov o kakovosti, brez 'frke',« pravijo snovalci akcije.


Elementi akcije:
serija televizijskih oglasov, zunanje oglaševanje, letaki, oprema prodajnega mesta, radio, družbena omrežja, spletno oglaševanje 

Predstavnika naročnika:
Nina Šumi in Aleš Popič

Direktorica naročnika:
Mija Gačnik Krpič

Vodje projekta v agenciji:
Urška Nučič, Ana Ribar, Minela Jelečević in Miha Klatzer

Strateg:
Peter Dobovičnik

Kreativni direktor in tekstopisec:
Boštjan Napotnik

Umetniški direktor:
Robert Križmančič

Oblikovalca:
Janez Vizjak in Iztok Perko

Družbena omrežja in digital:
Ema Zdešar, Pia Zavodnik, Mija Zorec in Neja Pevec  

Fotograf:
Peter Giodani

Produkcijska hiša:
Super 16

Režiser:
Luka Štigla

VIR: MM