»Lahko ugoden, kakovosten in enostaven nakup opravite v eni trgovini?« Pri Sparu Slovenija z agencijo FUTURA DDB odgovarjajo z: »Ja, itak!«.
Kratek opis akcije: V Sparu Slovenija pravijo, da so v novo leto odkorakali odločno in odlično. Z novo komunikacijsko platformo »Ja, itak« so začeli nagovarjati k pogostejšemu odločanju za nakup izdelkov njihovih lastnih blagovnih znamk s pozivom: »Preklopite na naše znamke«. Spar, Spar Premium, S-Budget, Natur*Pur, Despar in številne druge lastne blagovne znamke so snovalci kampanje poimenovali naše znamke in jih v komunikaciji povezali s priljubljenimi in predvsem enostavnimi elementi pop kulture, tako imenovanimi »life hacki«.
»ʹLife hackiʹ so zanimive, duhovite, včasih celo genialne rešitve, kako določena opravila narediti preprosteje in hitreje. Nakup Sparovih znamk pa je prav to – preprosta rešitev, kako vedno opraviti dober nakup – brez čakanja na akcije, brez dvomov o kakovosti, brez 'frke',« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, zunanje oglaševanje, letaki, oprema prodajnega mesta, radio, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Nina Šumi in Aleš Popič
Direktorica naročnika: Mija Gačnik Krpič
Vodje projekta v agenciji: Urška Nučič, Ana Ribar, Minela Jelečević in Miha Klatzer
Strateg: Peter Dobovičnik
Kreativni direktor in tekstopisec: Boštjan Napotnik
Umetniški direktor: Robert Križmančič
Oblikovalca: Janez Vizjak in Iztok Perko
Družbena omrežja in digital: Ema Zdešar, Pia Zavodnik, Mija Zorec in Neja Pevec
Fotograf: Peter Giodani
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Luka Štigla
VIR: MM