Z izjemnim naborom visokokakovostnih fotografij notranjega in zunanjega dizajna, ki prikazujejo najnovejše smernice bivanja, tehnologije in arhitekture, je revija posvečena ljubezni do ljudi in bivalnega okolja, izpovedani v lesu.
Z izjemnim naborom visokokakovostnih fotografij notranjega in zunanjega dizajna, ki prikazujejo najnovejše smernice bivanja, tehnologije in arhitekture, je revija posvečena ljubezni do ljudi in bivalnega okolja, izpovedani v lesu.
Revija BIVANJE Z LESOM, natisnjena na brezlesnem certificiranem papirju, je vodilni kreator odličnih zgodb bivalnih rešitev v lesu. Osrednja vsebina je velikoformatna predstavitev sodobno zasnovanih hiš, interierjev, turističnih destinacij v lesu, pohištva in izdelkov iz lesa ter ponudnikov izdelkov in storitev, obogatena z ekskluzivnimi intervjuji, v katerih sogovorniki zaupajo svoj pogled na uporabo lesa tako na poslovnih kot povsem osebnih področjih svojega delovanja.
IZ VSEBINE
"Produkcija te številke je bila polna krasnih novih znanstev in odkritij. Našo naslovnico smo posneli na terasi mobilne hišice OIKOS in tam spoznali inovativno definicijo bivanja in turizma te mlade, uspešne in ambiciozne blagovne znamke; poglobili smo se v zgodbe iz zaledja, trajnost in razloge za uspeh podjetij JELOVICA in EKOART - dveh izjemnih slovenskih proizvajalcev lesene trajnostne gradnje, in poiskali zadnje bisere vrhunskih proizvajalcev montažnih lesenih hiš: KAGER-jevo princeso ob Kijevskem jezeru, LUMAR-jevo vilo za petčlansko družino, MARLES-ov pametni dom DOM24h in RIHTER-jev arhitekturni presežek na robu Ljubljanskega barja.
V Planici smo spoznavali vizionarsko ozadje trenutno najbolj prepoznavnega lesenega objekta v dolini pod Poncami, ki ga je postavilo podjetje CBD; v Bohinjski Bistrici smo se prepustili objemu zlate vile in rajskih kotičkov kavarne pod kostanji hotela SUNROSE 7, obiskali UNELMO, skriti zaklad Gorskega Kotarja, in s pomočjo JYSK-a ter Založbe UČILA odkrivali skrivnost, kako zasnovati HYGGE dom in priklicati v svoje domovanje srečno življenje.
Podali smo se na zanimiv obisk HIŠE MANDROVA in ujeli življenjsko filozofijo Eve in Aljaža, ki navdihuje mnoge mlade Slovence, nato pa odkrivali osebni odnos do lesa, ki ga imajo štirje krasni sogovorniki: učiteljica joge MAJA KENDA, oblikovalec vrtov MATIC SEVER, pisatelj in podjetnik KAMENKO KESAR in ZVJEZDANA NOVAK, vodja komunikacij za JYSK West Balkan.
V podjetju MELU, kjer ustvarjajo izjemna lesena vrata, so nam predstavil novo slovensko inovacijo imenovano WooDrive, KLUN nas je presenetil z novo različico večnamenske in vizualno izpopolnjene sedežne garniture, odkrili smo serijo GEBERIT ONE, ki ponuja celovite in integrirane kopalniške rešitve, za vse, ki obožujejo vodo v kombinaciji z naravo, pa smo se seznanili še še ponudbo, ki odlikuje BIOTERME v Mali Nedelji. CENTER VIČ je bil eden od izjemnih gostiteljev naše razstave Bivanje z lesom in tja s bomo gotovo še vrnili, SAMAIR je samo za nas razgrnil sodobne ogrevalno prezračevalne sisteme, hrvaško podjetje GALEKOVIĆ pa je nova zajeta spoznanja nadgradilo s svojo zgodbo o zdravju in estetiki, ki je za naše dobro počutje še kako pomembna. Da je revija Bivanje z lesom natisnjena točno tako, kot smo si zamislili in to na brezlesnem papirju, kar nam je še posebej v ponos, so profesionalno poskrbeli v tiskarni FLORJANČIČ TISK. Na koncu, a ne nazadnje: kot običajno smo do največjih navdihov za revijo tudi tokrat prišli na terasi hotela CLIFF v Izoli - hvala tudi njihovi izjemni ekipi," pravita izdajatelja revije in ustanovitelja SLOWOODLIFE Liljana Vogrinec in Dušan Waldhütter.
ZAKAJ O BIVANJU Z LESOM
"Sodobni čas nas postavlja pred nove izzive, z razvojem tehnologije in znanosti pa nam omogoča vedno nove metode uporabe lesa, tega okolju najbolj prijaznega in obnovljivega materiala. Zato z največjim zadovoljstvom sodelujemo s tistimi, ki ustvarjajo trg lesenih in ostalih proizvodov povezanih z višjo bivanjsko kulturo sodobnega uporabnika. V povezovanju s podjetji, inštitucijami in strokovnjaki iz znanstvenih krogov želimo dodati kamenček v mozaiku trajnostnega razvoja in prepoznavanju kakovostne lesene gradnje in pomena lesa kot dobrine," pojasnjujeta izdajatelja revije.
3 DEJSTVA O DISTRIBUCIJI IN DOSEGU REVIJE
Revijo prejmejo osebno po pošti VIP prejemniki - direktorji in vodilni uveljavljenih podjetij in inštitucij v Sloveniji. Marca 2023 je bila revija poslana na 840 naslovov.
Edicija je v redni prodaji po vsej Sloveniji (zasebne trafike, kioski delo in 3dva, knjigarne, hipermarketi Mercator in Engrotuš, bencinski servisi Petrol in OMV, izbrani saloni pohištva ter kavarne in lokali z image konceptom).
Vsebine objavljene v reviji so objavljene tudi v e-novicah skupine SLOWOODLIFE z izjemnim dosegom v slovenskem prostoru: v bazi prejemnikov tega Newsletterja je 85.670 naslovnikov.
VIR: SLOWOODLIFE, d. o. o.