Slovenska turistična organizacija (STO) je na novinarski konferenci v Kobilarni Lipica predstavila tri nove projekte, ki na inovativen način dopolnjujejo in nadgrajujejo promocijo Slovenije kot vrhunske turistične in športne destinacije.
Slovenska turistična organizacija (STO) je na novinarski konferenci v Kobilarni Lipica predstavila tri nove projekte, ki na inovativen način dopolnjujejo in nadgrajujejo promocijo Slovenije kot vrhunske turistične in športne destinacije. Gre za spletno mesto Slovenija – športna destinacija, z umetno inteligenco podprto virtualno svetovalko na Slovenia.info ter Zvočne zgodbe Slovenije.
Ob tej priložnosti so minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije Franjo Bobinac, predsednik upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice Jure Bohinc in direktorica STO mag. Maja Pak Olaj izpostavili pomen inovativnih pristopov v promociji slovenskega turizma.
Projekti, predstavljeni na dogodku za medije, odražajo zavezanost STO k nenehnemu izboljševanju in nadgradnji promocijskih aktivnosti. Zvočne zgodbe Slovenije, ki so dostopne na platformi Spotify in spletnem mestu Slovenia.info, ponujajo uporabnikom pristen zvočni vpogled v različne slovenske pokrajine in doživetja. Virtualna svetovalka Alma, ki temelji na umetni inteligenci ter vsebino črpa iz baze spletnega mesta Slovenia.info in več kot 50 skrbno izbranih in preverjenih spletnih strani slovenskih turističnih destinacij in ponudnikov, obiskovalcem portala Slovenia.info pomaga najti relevantne informacije in navdihujoče zgodbe v sedmih svetovnih jezikih. Novo spletno mesto Slovenija – športna destinacija pa združuje informacije o športnih prizoriščih, dogodkih, pripravah in rehabilitaciji ter neposredno povezuje povpraševanje in ponudbo, s čimer dodatno podpira razvoj Slovenije kot vrhunske športno-turistične destinacije.
Minister Matjaž Han je ocenil, da Zvočne zgodbe Slovenije navdihujejo in pomirjajo, prav tako je izpostavil dodano vrednost virtualne asistentke: "Odlično je, da lahko ljudje informacije dobijo na nov način in tako hitro." Spletno mesto Slovenija - športna destinacija pa po besedah ministra znova potrjuje, da je bila združitev resorjev športa, turizma in gospodarstva prava odločitev vlade: "Tako lahko počasi začnemo povezano izkoriščati vse, kar imamo v Sloveniji: neverjetne športnike, turizem in naravne danosti." Ob tem pa je še dodal, da so vsi ti digitali in fotografije lepe, vendar ga še posebej veseli, da je v Sloveniji naravni pogled še lepši.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je dejala: "Slovenija je dežela neštetih naravnih lepot in kulturnih bogastev, ki jih želimo na inovativen in privlačen način približati obiskovalcem. Zato na STO nenehno analiziramo trende v sodobnem marketingu in razvijamo projekte, s katerimi želimo turiste navdušiti ter v njih zbuditi radovednost in željo po nadaljnjem raziskovanju. Izredno smo ponosni na Almo, prvo virtualno asistentko v slovenskem turizmu, ki jo podpira umetna inteligenca in črpa iz tako bogate baze podatkov. V luči hitrega razvoja tehnologije umetne inteligence imamo z njo še velike načrte. Novo spletno mesto Slovenija – športna destinacija je korak naprej v naših prizadevanjih za povezovanje športa in turizma. Je ključno stičišče povpraševanja in ponudbe in s tem pomemben kamen v mozaiku nadaljnjega razvoja Slovenije kot vrhunske destinacije športnega turizma. Zvočne zgodbe pa bodo pritegnile bolj romantične, čuječe posameznike, ki želijo sanjariti o destinaciji. V sozvočju s sporočilom znamke I feel Slovenia – Slovenijo čutim, bomo Sloveniji sedaj lahko tudi prisluhnili, še preden jo obiščemo. Zahvaljujem se predani ekipi STO ter vsem našim partnerjem, s katerimi skupaj prispevamo k postavljanju novih standardov v promociji slovenskega turizma."
Predsednik Slovenske oglaševalske zbornice Jure Bohinc pa je poudaril: "Pravijo, da sredi izzivov običajno ležijo največje priložnosti. Vesel sem, ko vidim, da se to kaže tudi v viziji razvoja Slovenije kot zelene butičnosti skozi trajnostni turizem. To je dolgoročno vzdržna pot, ki izhaja iz naših prednosti, majhnosti in hkrati pestrosti, poudarja avtentičnost in doživetje. Novi komunikacijski projekti lepo sledijo tej strategiji in z inovativnimi pristopi gradijo izkušnjo, ki jo želimo dati obiskovalcem."
Dogodek je STO izvedla v sodelovanju s Kobilarno Lipica, ki je predstavila svojo bogato ponudbo turističnih doživetij. Direktorica Kobilarne Lipica mag. Tatjana Vošinek Pucer je dejala: "Kobilarna Lipica, ena najstarejših in najbolj cenjenih ustanov za plemenite Lipicanske konje, letos praznuje svojo 444. obletnico. V duhu tega pomembnega jubileja smo pripravili številne novosti in izboljšave, ki bodo našim obiskovalcem omogočale še bolj nepozabno doživetje. Med najpomembnejšimi novostmi je prenovljena programska jahalnica, ki po novem ponuja tudi edinstveno digitalno izkušnjo. Po več letih smo ponovno obudili tradicijo jahanja v damskem sedlu in dodali novo točko v predstavo lipiške jahalne šole. Ponovno je na voljo tudi terensko jahanje po Krasu. Poleg tega smo odprli Letni vrt, kjer lahko obiskovalci uživajo v prijetnem ambientu in se okrepčajo v senci."
Novi projekti so podrobneje opisani na spletni strani Slovenske turistične organizacije.
VIR: MGTŠ