Podjetje Safety Point je v ljubljanskem BTC-ju postavilo mrežo zunanjih digitalnih prikazovalnikov z družbeno odgovorno noto, saj čistijo zrak in mimoidočim zagotavljajo defibrilator.

Podjetje Safety Point je v ljubljanskem BTC-ju postavilo mrežo zunanjih digitalnih prikazovalnikov z družbeno odgovorno noto, saj čistijo zrak in mimoidočim zagotavljajo defibrilator.

KAJ VSE OMOGOČAJO TI ZASLONI?

Safety Point je inovativen produkt, ker prečiščuje zrak in rešuje človeška življenja z vgrajenim defibrilatorjem na strani. Oglaševalci konec leta prejmejo certifikat za srcu prijaznega oglaševalca, ker so prečistili več kot 8 milijonov kubikov. »Gre za družbeno odgovoren projekt, ki prečiščuje, oglašuje in rešuje življenja,« pravi Peter Marolt, izvršni direktor podjetja, in doda, da lahko oglaševanje rešuje življenja in skrbi za okolje tudi na zelo konkreten način.

NE LE DRUŽBENO ODGOVORNO, TUDI USMERJENO K POTROŠNIKU

Zasloni Safety Point vsebujejo interaktivni zaslon na dotik, ki omogoča oglaševalcu določene aktivnosti: »Vnos podatkov mimoidočih za baze, živa interaktivna komunikacija preko zaslona (na primer znana oseba na daljavo komunicira z mimoidočimi), neposredna prijava na prejemanje novic, mimoidoči lahko podajo svoje mnenje o storitvi ali izdelku, seveda pa lahko tudi poskenirajo QR-kodo, in tako naprej.«

ZAKAJ ZASLONI SAFETY POINT?

Marolt odgovarja, da oglaševalcem zagotavljajo od 4,5 do 6,1 milijona ogledov, poleg tega pa predstavljajo dobro piarovsko in marketinško orodje. »Blagovnim znamkam omogočamo dinamično oglaševanje, kar pomeni, da na zaslonih predstavijo več različnih vsebin v obdobju enega meseca, tudi fotografijo kampanje lahko spreminjajo.«

Ponudnik zunanjih zaslonov oglaševalcem zagotavlja statistične podatke o ogledih, oglaševalec pa ob tem poskrbi za čistejši zrak, izobraževanje mimoidočih o oživljanju in uporabi defibrilatorja.

OGLAŠEVALCI OD A DO Ž

»Zaslone Safety Point uporabljajo že najrazličnejši oglaševalci, kot so trgovci, banke, zavarovalnice, turistične agencije, mobilni operaterji, avtomobilska industrija, športne trgovine, gostinski obrati in podjetja iz živilske industrije. Oglašujejo pa tudi organizatorji dogodkov in neprofitne organizacije,« zaključi Marolt.

VIR: MM