Ob višji stopnji inflacije pri HOFERju s številnimi ukrepi stopajo naproti kupcem in tako sledijo svoji zavezi ponujati izdelke najboljše kakovosti po najboljši ceni.
Lukovica, 19. september 2022: Ob višji stopnji inflacije pri HOFERju s številnimi ukrepi stopajo naproti kupcem in tako sledijo svoji zavezi ponujati izdelke najboljše kakovosti po najboljši ceni. Hkrati uvajajo tudi inflacijski bonus v neto vrednosti 200 evrov, ki ga bodo prejeli vse HOFERjeve sodelavke in sodelavci.
HOFERjevi zaposleni prejmejo 200 evrov neto inflacijskega bonusa
Poslovna politika podjetja HOFER je, da višino plač skrbno analizira ob izteku vsakega koledarskega leta, čemur sledi prilagoditev plač z začetkom leta. Samo v zadnjih dveh letih so tako plače v logistiki in prodaji v povprečju povišali za kar 25 %. Regres za polni delovni čas je tudi v letu 2022 znašal 1700 evrov.
Zaradi trenutnega stanja na trgu so pri HOFERju sedaj za svoje zaposlene uvedli še inflacijski bonus. Več kot 2000 sodelavk in sodelavcev je prvi inflacijski bonus v višini 40 evrov neto prejelo v septembru z avgustovsko plačo. Izplačila bodo sledila tudi v prihodnjih mesecih, vse do izplačila decembrske plače v januarju. "Našim sodelavkam in sodelavcem smo hvaležni za delo, ki ga opravljajo, in energijo, ki jo vlagajo, da se tudi kupci pri nas vedno počutijo dobrodošle. Inflacijski bonus bo izplačan vsem sodelavkam in sodelavcem, brez izjeme. Verjamemo, da bomo na ta način pomagali zmanjšati morebitne stiske ter povečali zadovoljstvo zaposlenih, hkrati pa s tovrstnimi ukrepi tudi dvigujemo vrednosti poklica trgovca," so še dodali.
S številnimi ukrepi blažijo učinke inflacije za kupce
Trenutni časi so občutljivi in pri HOFERju se zavedajo, da vsesplošna draginja predstavlja izziv tudi za kupce. Dejstvo je, da se dobavitelji tako prehrambnih kot neprehrambenih izdelkov soočajo z višjimi stroški energentov, prevoza in surovin. Pri HOFERju, kjer delujejo po diskontnem principu, vse svoje procese skrbno optimizirajo, s čimer nižajo stroške. Ustvarjene prihranke na svoje kupce prenašajo v obliki najboljših cen, te pa se trudijo ohranjati enake in jih zvišajo le, ko bi bilo ohranjanje enake cene poslovno nevzdržno. Da bi ublažili učinek inflacije za kupce, so do sedaj proti draginji uvedli že številne ukrepe:
· Znižali so svoje marže in tako amortizirali vpliv višjih nabavnih cen na maloprodajne.
· Zvišali so število akcijskih izdelkov za 15 % in jih še intenzivno povečujejo.
· Z dolgoročnimi sodelovanji dobaviteljem zagotavljajo stabilnost poslovanja in tako skrbijo za vzdržnost dobavnih verig.
· Skrbijo, da so cene izdelkov več kot konkurenčne in to pri vseh izdelkih in ne samo za izbranih nekaj, ki so vključene v načrtovani vladni popis cen.
· Znižali so tudi vložek v marketinške aktivnosti, pri čemer pa ohranjajo vse obstoječe dogovore s partnerji.
Pri HOFERju tako z različnimi ukrepi za ohranjanje politike najnižjih cen na trgu skrbijo za stabilizacijo situacije. Na eni strani skrbijo za poslovno vzdržnost dobaviteljev, najboljše cene za kupce, z ukrepi za zaposlene in iskreno komunikacijo pa skrbijo, da ostajajo fer.
Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 2000 zaposlenih in 90 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, večina njegove ponudbe pa predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 vrst izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem zmeraj ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.
Kot del skupine ALDI SÜD (ALDI JUG) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) ter ALDI Magyarország (Madžarska) in ALDI Italia (Italija).
Zgodovina skupine ALDI SÜD sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj so značilne jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti in optimizacija procesov na vseh ravneh v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".
PR: Hofer
PR: Hofer