Lukovica, 31. januar 2024: Pri HOFERju so s prodajo prazničnih dobrodelnih Nasmeškotkov v dveh mesecih zbrali kar 18.610 evrov, ki jih tudi letos namenjajo v Dijaški sklad programa Botrstvo v Sloveniji. Od leta 2014 do danes je HOFER Botrstvu doniral že skoraj milijon evrov, od tega kar 120.000 evrov iz naslova Nasmeškotkov, ki jih pečejo od leta 2017.
Lukovica, 31. januar 2024: Pri HOFERju so s prodajo prazničnih dobrodelnih Nasmeškotkov v dveh mesecih zbrali kar 18.610 evrov, ki jih tudi letos namenjajo v Dijaški sklad programa Botrstvo v Sloveniji. Od leta 2014 do danes je HOFER Botrstvu doniral že skoraj milijon evrov, od tega kar 120.000 evrov iz naslova Nasmeškotkov, ki jih pečejo od leta 2017.
"Iz srca se zahvaljujemo podjetju HOFER, ker dijakom in mladostnikom predano stoji ob strani. Skupaj rišemo svetlejšo prihodnost dijakov iz družin v stiski ter jim zagotavljamo finančno pomoč pri plačilu oskrbnin v dijaških domovih. Vsaka pomoč nam ogromno pomeni, saj želimo, da vsak zastavljen cilj postane uresničen," je ob prejemu donacije v višini 18.610 evrov, s katero bodo pokrili kar 124 mesečnih oskrbnin v dijaških domovih, poudarila koordinatorka programov Botrstva Tina Lamovšek.
HOFER in Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje sta s pomočjo HOFERjevih kupcev, ki z nakupom vsakega Nasmeškotka prispevajo v donacijski sklad, dijakom iz socialno šibkih družin pomagala pokriti skupno že 544 mesečnih oskrbnin v dijaških domovih. S tem jim omogočajo, da se pri šolanju lažje osredotočijo na najpomembnejše - svojo izobrazbo in tlakovanje poti v svetlo prihodnost. "Pri HOFERju smo zelo veseli, da je dobrodelni Nasmeškotek tudi letos naletel na tako lep odziv. Iz srca hvala tako kupcem kot tistim, ki so na Nasmehomatu svoj nasmeh fotografirali za dober namen. Dijaki bodo tako lepšo prihodnost lahko tudi živeli in ne le sanjali," se je ob zaključku dobrodelnega projekta zahvalila Maja W. Lukič, managerka za trajnost in zagotavljanje kakovosti izdelkov pri podjetju HOFER.
Nasmehomat - letošnja novost
HOFER je dobrodelnemu Nasmeškotku letos prvič dodal Nasmehomat - poseben interaktiven fotografski avtomat, na katerem so mimoidoči v Ljubljani, Mariboru in Kranju lahko fotografirali svoj nasmeh, za vsak nasmeh pa je HOFER donacijo povečal za dodaten evro. Znesku, zbranemu s prodajo Nasmeškotkov, je HOFER tako dodal še 1.169 evrov za prav toliko nasmehov, skupno pa Dijaškemu skladu namenil 18.610 evrov.
O projektu Nasmeškotek
Nasmeškotek je dobrodelni piškotek, ki ima čarobno moč, da pričara nasmeh na obraz tistemu, ki ga podari, tistemu, ki ga prejme, hkrati pa še mladostnikom iz socialno šibkejših družin pod okriljem Dijaškega sklada programa Botrstvo v Sloveniji. Del sredstev od prodaje Nasmeškotka HOFER namreč namenja Botrstvu.
Prvo serijo HOFERjevih dobrodelnih Nasmeškotkov, ki so bili od 21. novembra do razprodaje zalog ekskluzivno na voljo v vseh trgovinah HOFER na voljo po ceni 1 evro, sta ob začetku praznične sezone v studiu serije Ja, Chef! spekla slaščičarski mojster in kuhar-pomočnik te priljubljene domače serije - Jernej Kogovšek in Mario Ćulibrk. Pomagali so jima med drugim HOFERjevi zaposleni, ekipa Botrstva, predstavnik keksarne Delakorda Uroš Delakorda ter HOFERjevi vplivneži - Rebeka Simonič Fink, Barbara Radojlović-Barbarella in Jan Kovačič.
O HOFERju
Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 2000 zaposlenih ter 91 trgovin. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, katerih večino ponudbe predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem vedno ponujati najvišjo kakovost po najnižji ceni, kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.
Kot del skupine ALDI SÜD (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) in ALDI Magyarország (Madžarska) ter ALDI Italija.
Zgodovina skupine ALDI SÜD sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj je značilna jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti ter optimizacija procesov na vseh nivojih v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".
Kupci v HOFERjevih poslovalnicah v Sloveniji mesečno opravijo že skoraj 3 milijone nakupov.
VIR: Hofer
VIR: Hofer