Toyota svojo hibridno tehnologijo uporablja pri skoraj vseh modelih v ponudbi in velika večina njihovih hibridov za napolnjenost baterije skrbi sama. Rečemo jim tudi samopolnilni, ker se polnijo sami in jih lastniku ni treba. Pravzaprav jih niti ne more!

Prednosti takšnih hibridnih vozil je seveda veliko. Baterija in elektromotor sta majhna in lahka, obenem pa sta še vedno dovolj velika, da v praksi poskrbita za povsem tiho električno vožnjo v vsaj 50 odstotkih vseh prevoženih kilometrov. Prednost je tudi dejstvo, da takšnega hibrida ni potrebno polniti in zato miselno nič bolj ne obremenjuje voznika od klasičnega vozila brez hibridnega pogona.
Seveda pa si naši kupci lahko omislite tudi drugačne vrste hibrid, ki mu rečemo priključni hibrid. Takšno vozilo ima poleg vratc za točenje bencina še ena vratca za priključitev polnilnega kabla. Tudi takšno vozilo ima veliko prednosti. Baterija in elektromotor oziroma ob štirikolesnem pogonu celo dva elektromotorja, sta v tem primeru večja in močnejša. Tako boste do 70 kilometrov dolgo pot lahko prepeljali zgolj na baterijo, ko bo v njej zmanjkalo elektrike, bo sistem samodejno vključil bencinski motor, vozilo pa se bo začelo vesti kot samopolnilni hibrid. Lep primer modela, ki je na voljo z obema vrstama hibridnega pogona, je Toyota RAV4. Ta je lahko običajen samopolnilni hibrid, v različici Plug-in pa priključni.


PR in foto: Toyota