Henklovi slovenski družbi v Mariboru sta lani skupaj ustvarili skoraj 91 milijonov evrov prihodkov in dobrih devet milijonov evrov čistega dobička. Tako v proizvodnem podjetju Henkel Maribor kot v prodajni družbi Henkel Slovenija so zabeležili rast prihodkov, v obeh družbah se lahko pohvalijo tudi z višjim dobičkom, je vidno iz letnih poročil.
Maribor, 11. avgusta - Henklovi slovenski družbi v Mariboru sta lani skupaj ustvarili skoraj 91 milijonov evrov prihodkov in dobrih devet milijonov evrov čistega dobička. Tako v proizvodnem podjetju Henkel Maribor kot v prodajni družbi Henkel Slovenija so zabeležili rast prihodkov, v obeh družbah se lahko pohvalijo tudi z višjim dobičkom, je vidno iz letnih poročil.
Henkel Maribor, ki zaposluje okoli 650 ljudi ter proizvaja kozmetične izdelke za slovenski in tuje trge, je leto 2023 po oceni uprave, ki jo vodi Gregor Majcen, sklenil uspešno, saj so kljub zahtevnemu in nestabilnemu tržnemu okolju dosegli pričakovane rezultate.
Kot so v letnem poročilu pojasnili v podjetju, so se soočali soočali z zahtevnim poslovnim okoljem, saj se je rast na relevantnih trgih upočasnila, dogajanje v Ukrajini pa spremenilo delovanje oskrbovalnih verig. Zaradi tega so bile proizvodne količine realizirane za dobra dva odstotka pod zastavljenimi cilji, so dodali.
Podjetje je beležilo 49,2 milijona evrov prihodkov, kar je dobrih deset milijonov evrov več kot leto prej, za skoraj pet milijonov evrov višji kot leto prej pa je bil tudi njihov čisti dobiček, ki je dosegel skoraj 6,5 milijona evrov.
Med pomembnejšimi investicijami omenjajo zaključek gradnje proizvodno-skladiščnega objekta in pričetek sodelovanja z novim logističnim partnerjem na novi lokaciji v Hočah. Konec letošnjega maja so slovesno zagnali nove proizvodne prostore svojega evropskega centra odličnosti za barve za lase.
V Henklu Slovenija, ki se z nekaj več kot 20 zaposlenimi ukvarja s prodajo kozmetičnih proizvodov, detergentov in lepil izven koncerna v Sloveniji ter distributerjem v Makedoniji, Kosovu in Črni gori, pa so leto 2023 končali z 41,5 milijona evrov prihodkov, kar je tri milijone evrov več kot leto prej.
K dobremu rezultatu so s svojimi močnimi blagovnimi znamkami in uspešnim uvajanjem inovativnih blagovnih znamk na tržišče prispevali vsi trije poslovni segmenti - lepotna kozmetika, lepila in tehnologije ter pralna sredstva in čistila.
Kot pojasnjujejo v letnem poročilu, razmere na trgu ostajajo zahtevne. Čeprav so se v oskrbni verigi stabilizirale, se namreč družba še vedno sooča s povišanjem cen surovin, kar ji otežuje vzdrževanje marž na načrtovani ravni.
Največ prihodkov so ustvarili s prodajo na domačem trgu, kar tudi znotraj skupine Henkel predstavlja njihovo osnovno dejavnost, torej oskrbovanje lokalnih nepovezanih kupcev z izdelki, ki jih proizvajajo proizvodne družbe v tej veliki mednarodni skupini. Prihodke od prodaje so na domačem trgu povečali za dobre tri milijone evrov, so še dodali v Henklu.
Mariborski Henkel je eno najpomembnejših industrijskih podjetij v regiji, vsako leto pa proizvede več kot 260 milijonov izdelkov, ki jih pošilja v vse dele sveta. Iz tranzitnega skladišča dnevno odpelje 25 tovornjakov, ki izdelke prepeljejo v več kot 30 držav in oskrbujejo milijone uporabnikov.
VIR: STAkrog