Glavno nagrado za marketinško odličnost je letos prejelo podjetje Atlantic Grupa. Na Slovenski marketinški konferenci, ki se je v torek začela v Portorožu, so priznanja za marketinško odličnost prejeli še NLB, Petrol, Mercator in Zavarovalnica Triglav, so sporočili iz Društva za marketing Slovenije.

Portorož, 31. maja - Glavno nagrado za marketinško odličnost je letos prejelo podjetje Atlantic Grupa. Na Slovenski marketinški konferenci, ki se je v torek začela v Portorožu, so priznanja za marketinško odličnost prejeli še NLB, Petrol, Mercator in Zavarovalnica Triglav, so sporočili iz Društva za marketing Slovenije.

Kot so zapisali v društvu, ki skupaj s časnikom Finance organizira konferenco, Atlantic Grupa po mnenju strokovne komisije postavlja merilo, kako bi marketing moral delovati v vseh podjetjih. "Njihovi marketinški projekti imajo glavo in rep, jasne in zrele cilje, odlikuje pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno delovanje podjetja," so navedli.

Podpredsednik Atlantic Grupe Enzo Smrekar je nagrado po navedbah društva izpostavil kot spodbudo za vsakokratno predstavitev svojih dosežkov. "To včasih prinese priznanje, drugič le primerjavo z drugimi, ki pa je velik nauk in lekcija za naprej," je dodal.

Tudi letos so razpisali štiri kategorije nagrad. Prejeli so 20 prijav, kar je po navedbah društva glede na zahtevne kriterije "lepo število vrhunskih projektov zadnjega leta".

Podjetje Petrol je zmagalo v kategoriji odličnost marketinške strategije, Poslovni sistem Mercator in Zavarovalnica Triglav sta skupaj v vrhu kategorije odličnost trajnostnega delovanja, NLB je slavila v kategoriji marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere, Atlantic Grupa pa je najboljša v kategoriji odličen korak pred drugimi.

Kot so danes sporočili iz Mercatorja, so nagrado prejeli za projekt bele embalaže. Pred nekaj več kot letom dni so na natečaju, v katerem je sodelovalo več kot tisoč otrok iz vse Slovenije, spodbudili ustvarjanje novih likov njihove blagovne znamke izdelkov za otroke. Nato so z družbami Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Bambi razvili posebno izdajo izdelkov priznanih blagovnih znamk v belih embalažah, z liki njihove blagovne znamke izdelkov za otroke pa te spodbujajo, naj embalaže ponovno uporabijo in z njimi ustvarijo nekaj novega, so pojasnili.

"Bela embalaža otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega, hkrati pa k premisleku o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak lahko zanjo poiščemo nove namene in jo znova uporabimo," so dodali.

"Marketing je ena od ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga, kar jim omogoča, da lahko uspešno soustvarjajo vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto," je ob tem poudarila izvršna direktorica društva Tanja Kavran.

Zato je po njenih besedah pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljajo stroki in drugim oddelkom v podjetjih. Na ta način lahko v podjetjih in organizacijah vzdržujejo in izboljšujejo svoje marketinške sposobnosti, je dodala.

Konferenca se bo zaključila danes.

VIR: STAkrog