GLAMI Ventures je nov sklad platforme za modno iskanje GLAMI, katerega namen je vlagati v projekte odkrivanja izdelkov, osredotočene na stranke, v tehnologijo umetne inteligence in programsko opremo, ki pomaga pri celovitem razvoju ekosistema spletne prodaje.

GLAMI Ventures je nov sklad platforme za modno iskanje GLAMI, katerega namen je vlagati v projekte odkrivanja izdelkov, osredotočene na stranke, v tehnologijo umetne inteligence in programsko opremo, ki pomaga pri celovitem razvoju ekosistema spletne prodaje.
 
Skupina GLAMI je imenovala novega izvršnega direktorja Jána Kešeláka, ki bo z delom začel novembra 2022.
 
Jan Kešelák je novi izvršni direktor GLAMI. Kešelák je bil do nedavnega direktor prodaje (Chief Revenue Officer), zadnjih 5 let pa je sodeloval pri odločitvah o smeri razvoja GLAMI in skrbel za širitev podjetja v Grčiji, v državah jadranske regije in na Baltiku. Njegova naloga je dokončati preobrazbo podjetja iz modnega iskalnika v vodilno modno iskalno platformo, ki temelji na hiperpersonalizaciji in umetni inteligenci. Tomáš Hodboď, ustanovitelj GLAMI in trenutni partner investicijske skupine Miton, prevzema vodenje GLAMI Ventures, ki namerava vlagati v podjetja, ki omogočajo odkrivanje izdelkov na spletu, pa tudi v podjetja, ki v spletni prodaji uporabljajo umetno inteligenco.
 

Novi direktor bo dokončal pripojitev italijanskega podjetja Stileo

 
Menjava vodstva sledi tako kratkoročni kot dolgoročni viziji GLAMI-ja - uspešnemu zaključku pripojitve italijanske družbe Stileo. Glami je spomladi letos kupil tega strateškega igralca na italijanskem trgu s 30-člansko ekipo, prav Kešelák pa se je osredotočil na integracijo v okviru razvoja marketinških in poslovnih ekip. Kešelák je kljub številnim izzivom, ki jih je letošnje leto prineslo na področju spletne prodaje, v dobrem položaju, da prevzame vodenje podjetja. Sodeloval je namreč tudi pri prejšnji širitvni podjetja v sedem držav, vključno s Slovenijo, Hrvaško in baltskimi državami. "Prepričan sem, da bo Jan lahko vodil GLAMI do zastavljene vizije," je dejal Hodboď.
 
GLAMI, tehnološki lider v modi
 
Obe strateški odločitvi, tako za novega predsednika uprave kot ustanovitev investicijskega sklada, dolgoročno sledita GLAMI-jevi viziji za naslednjih pet let. »Naš cilj je pospešiti preobrazbo iz iskalnika, kot ga poznate zdaj, v platformo za odkrivanje mode, ki temelji na umetni inteligenci in najsodobnejšem strojnem učenju, ki ga ustvarjamo sami,« pojasnjuje Kešelák.
 
GLAMI želi utrditi svoj položaj na obstoječih trgih in ohraniti položaj najbolj obiskane in najpreprostejše modne spletne strani v srednji Evropi tudi v prihodnjih letih. »Samodejno označevanje in kategorizacija izdelkov, prikaz podobnih artiklov in personalizacija ponudbe – vse to so funkcije, za katere smo v GLAMI razvili lastno rešitev. Na ta način vsakemu uporabniku omogočimo edinstveno izkušnjo uporabe naše platforme,« pojasnjuje Kešelák in poudarja, da je GLAMI šele na začetku!
 
GLAMI Ventures bo vlagal v podjetja, ki uporabljajo umetno inteligenco za učinkovitejšo spletno prodajo
 
GLAMI Ventures bo v celotnem načrtu odigral ključno vlogo. To bo podlaga za naslednje korake ustanovitelja GLAMI Tomáša Hodboďa: »Še naprej bom podpiral GLAMI z mesta člana uprave, hkrati pa bom pomagal pri iskanju strateških naložbenih projektov v GLAMI Ventures,« je pojasnil Hodboď .
 
Sklad, za katerega je v prvem letu namenjenih 5 milijonov evrov, je namenjen razvoju umetne inteligence v spletni prodaji, podpori projektov, ki potrošnikom pomagajo pri izbiri in nakupu izdelkov na spletu, ter podpori projektom krožnega gospodarstva. "GLAMI je sposoben ustvarjati dobiček, ki ga lahko uporabimo za dolgoročne naložbe in projekte. Z naložbo lahko podpiramo ne le projekte odkrivanja izdelkov, namenjenih končnim kupcem, ampak lahko razširimo tudi naš obseg na tehnologije in programsko opremo, ki pomagajo pri razvoju celotnega ekosistema. Trenutno iščemo priložnosti na področju krožnega gospodarstva, B2B spletne trgovine ali podjetij SaaS,« poudarja Hodboď, ki hkrati nadaljuje svoje aktivnosti kot eden od partnerjev v investicijski skupini Miton.
 
O GLAMI-ju
GLAMI sta leta 2013 ustanovila Tomáš Hodboď in Michal Jirák kot spletni iskalnik vsega, kar je povezano z modo. GLAMI vsak dan na enem mestu povezuje na tisoče kupcev z blagovnimi znamkami in spletnimi trgovinami. S pametno kategorizacijo izdelkov in modnim izborom, prilagojenim vsakemu posamezniku, GLAMI olajša odkrivanje in nakupovanje modnih izdelkov. Danes lahko kupci v katalogu GLAMI najdejo skoraj 17 milijonov izdelkov in več kot 30 tisoč blagovnih znamk. Skupina GLAMI deluje že v 14 državah po svetu.

PR - Idealia PR