Ford Mustang Mach-E® Rally bo svet na povsem nov način prepričal o moči in okretnosti električnih vozil.

Köln, 7. septembra 2023 – Ford Mustang Mach-E® Rally bo svet na povsem nov način prepričal o moči in okretnosti električnih vozil.
 
Po globalnem prvem ogledu na Festivalu hitrosti v Goodwoodu julija letos se je Mustang Mach‑E Rally danes na salonu IAA Mobility v Münchnu prvič pokazal brez maskirne prevleke. Pridružuje se družini Mustang Mach-E in predstavlja drugačno smer električnih vozil – to je prvo Fordovo električno vozilo po navdihu relijev, ki Mustangovo svobodo in zabavo prenaša na makadame in neutrjene poti.
 
“Še pred enim letom je bila to zgolj ideja, to, kar vidite danes, pa je dokaz strasti in intenzivne ustvarjalnosti naše ekipe Model e,” je povedala Donna Dickson, glavna inženirka modela Mustang Mach-E. “Vedno smo raziskovali nova področja zmogljivosti in s kombinacijo za reli prilagojenega vzmetenja, pogonskega sklopa z dvema elektromotorjema in hudomušnega oblikovanja nam je uspelo, da je Mustang Mach‑E Rally športno zmogljivo vozilo druge vrste, ki bo navdušilo uporabnike med iskanjem vedno novih pustolovščin.”
 
Mustang Mach-E Rally 1 tehnologijo električnih vozil uvaja na povsem nedotaknjeno ‘polje’ in širi družino vozil Mustang Mach-E. Ta stroj odlikuje posebej uglašena različica pogonskega sklopa modela Mustang Mach-E GT z dvema motorjema, ki razvije najmanj 880 Nm navora in 358 kW moči.2, 3 Mustang Mach-E Rally vključuje litij-ionsko baterijo z uporabno kapaciteto 91 kWh.
 
Vozilo ima edinstveno vzmetenje, ki je za 20 milimetrov višje kot pri Mustangu Mach‑E GT in je opremljeno s posebej prilagojenimi vzmetmi, amortizerji MagneRide®,4 in 385‑milimetrskimi sprednjimi zavornimi koluti z rdeče lakiranimi zavornimi čeljustmi blagovne znamke Brembo®.5
 
Tudi območje stika gume s prašnimi vozišči je nekaj posebnega: Mustang Mach-E Rally ima trpežna 19-palčna sijajno bela platišča iz lahke zlitine v slogu relija, navdihnjena z dolgo zgodovino Fordovih vozil za reli, na njih pa so pnevmatike Michelin CrossClimate2 dimenzij 235/55 R19, ki imajo v primerjavi z modelom GT višje bočnice in boljši oprijem na neutrjeni površini.
 
Zaradi obilice letečega kamenja pri hitri vožnji je poskrbljeno za zaščito spodnjega dela vozila z zaščitno oblogo sprednjega in zadnjega elektromotorja ter zaščitno folijo na oblogah vrat in blatnikih, ki pomaga zmanjšati poškodbe lakiranja, trgovec pa lahko namesti še zavesice za zaščito pred pršenjem blata in drobirja. V sprednji del je vgrajena tudi točka za reševanje z vleko, če bi bile pustolovščine na terenu preveč začinjene.
 
Mustang Mach-E Rally je prvi Ford z voznim načinom RallySport,6 ki je zasnovan za terensko vožnjo: prilagoditev elektronskih nadzornih sistemov zagotavlja večje zdrse, linearen odziv dušilne lopute omogoča boljši nadzor, agresivnejše blaženje pa boljšo vodljivost v širokih ovinkih. Poleg tega bodo vozniki zagotovo cenili zmogljivost Mustanga Mach-E Rally na snegu in drugih spolzkih podlagah, ki jo omogoča ta vozni način v kombinaciji z novimi pnevmatikami.
 
Ford je za testiranje Mustanga Mach-E na svojem poligonu v Michiganu razvil povsem novo progo za reli. Progo so posebej zasnovali veterani relikrosa, da bi simulirali to, kar lahko vozilo čaka v resničnem svetu. Inženirji in mehaniki so nato prototipe Mustanga Mach-E Rally ‘zlorabili’ na 800-kilometrskih testih, ki so simulirali preizkuse vzdržljivosti v relikrosu, da bi se prepričali, ali vozilo izpolnjuje namenskost zasnove.
 
Mustang Mach-E Rally navduši tudi z ustreznim videzom: izstopa z velikim zadnjim spojlerjem, ki se zgleduje po Focusu® RS, edinstvenimi kontrastnimi poudarki, vključno z zgornjimi in spodnjimi oblogami, posebnim sprednjim deljenim spojlerjem, črno lakirano jekleno streho ter značilno in namensko sprednjo masko, v katero so vgrajene meglenke, ki zagotovo sodijo med obvezno opremo vozil za reli. Vsakega Mustanga Mach-E Rally že serijsko krasita dve dirkaški progi, ki dopolnjujeta drzno barvno paleto. Naročite ga lahko v barvah Grabber Blue, Shadow Black, Eruption Green in vznemirljivi Grabber Yellow, za doplačilo pa sta na voljo tudi Star White ali nova Glacier Gray.
 
Za notranjost je značilna kombinacija udobja, funkcionalnosti in sloga, ki se lepo ujema s kultnimi belimi platišči. Sijajno beli poudarki krasijo armaturno ploščo, spodnja kraka volana in kontrastne šive na vratih. Voznika čaka poseben Fordov športen sedež s sijajno belim naslonjalom in reliefnim napisom “Mach-E Rally” na površini sedišča.

“Mustang Mach-E Rally desetletja Fordovega strastnega sodelovanja na prvenstvih v reliju izroča neposredno v roke naših strank,” je povedal Jim Farley, Fordov izvršni direktor. “Mustanga popelje tja, kjer vsaj v avtomobilski različici še ni bil – na makadame in neutrjene prašne ceste. Navdih pravih vozniških navdušencev tako zagotavlja povsem novo vozniško izkušnjo in popolno uživanje v vožnji.”
 
Naročila za model Mustang Mach-E Rally bodo (na določenih trgih) začeli sprejemati v začetku leta 2024.
 
# # #
                                                                                                                            
1 Uradno homologirani doseg vožnje bo objavljen pred začetkom prodaje vozila.
 
2 Izračunano na podlagi največje zmogljivosti elektromotorjev pri največji moči baterije. Vaši rezultati se lahko razlikujejo.
 
3 Največja moč in največji navor sta neodvisni lastnosti in ju ni mogoče doseči hkrati.
 
4 MagneRide® je blagovna znamka skupine BWI Group.
 
5 Brembo je blagovna znamka družbe Brembo S.p.A
 
6 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila.
 
Ford, globalna ameriška blagovna znamka, ki je že več kot 100 let vtkana v tkanino Evrope, si prizadeva za svobodo gibanja, ki gre z roko v roki s skrbjo za planet in drug za drugega. Družba s svojim načrtom Ford+ s poslovnimi enotami Model e, Ford Pro in Ford Blue pospešuje evropsko preobrazbo v popolnoma električno in ogljično nevtralno prihodnost do leta 2035. Družba vodi z novimi drznimi električnimi vozili, ki so zasnovana z mislijo na evropske voznike, in z inovacijami na področju storitev, ki pomagajo ljudem pri povezovanju, razvoju skupnosti in uspehu podjetij. Prodaja in servisiranje Fordovih vozil sta zagotovljena na 50 posameznih evropskih trgih, poslovanje pa vključuje tudi družbo Ford Motor Credit Company, oddelek za podporo strankam (Ford Customer Service Division) in 14 proizvodnih obratov (osem v popolni lasti in šest nekonsolidiranih obratov skupnih podjetij) s štirimi centri v Kölnu v Nemčiji, Valencii v Španiji ter v naših skupnih podjetjih v Craiovi v Romuniji in Kocaeliju v Turčiji. Ford zaposluje približno 34.000 ljudi v svojih obratih v popolni lasti in konsolidiranih skupnih podjetjih ter približno 56.000 ljudi, če upoštevamo nekonsolidirana podjetja po Evropi. Več informacij o podjetju, njegovih izdelkih in storitvah družbe Ford Credit lahko preberete na spletni strani corporate.ford.com.
 
VIR: SML