Ford v Evropi je napovedal nadaljnje ukrepe za zagotovitev dobave nizkoogljičnega jekla za svoje prihodnje izdelke in pomoč pri doseganju cilja ogljične nevtralnosti do leta 2035.

27. oktobra 2022 – Družba sklepa memorandume o soglasju s podjetji Salzgitter Flachstahl GmbH, Tata Steel Nederland B.V. in ThyssenKrupp Steel Europe AG za zagotovitev dobave nizkoogljičnega jekla.
 
Trije strateški dobavitelji Forda imajo individualne načrte za povečanje proizvodnje nizkoogljičnega jekla v prihodnjih letih. Na podlagi trdnih odnosov s temi partnerji bo Ford znatno izboljšal CO2 odtis svoje dobavne verige, katere ključni del je proizvodnja jekla. Kot prvo aplikacijo Ford načrtuje uporabo jekla z nizkimi emisijami CO2  za proizvodnjo svojega novega, povsem električnega srednje velikega ‘crossoverja’, ki se bo začela leta 2023.
 
Zmanjšanje emisij CO2 v dobavni verigi je ključni element Fordovega načrta, da do leta 2035 doseže ogljično nevtralnost v svojem evropskem odtisu objektov, logistike in dobaviteljev. Za doseganje tega ambicioznega cilja Ford analizira celotno vrednostno verigo za proizvodnjo visoko učinkovitih vozil. Z večjimi posodobitvami proizvodnega objekta centra za elektrifikacijo v Kölnu z novimi energetsko učinkovitimi rešitvami bodo prihranili več kot 2000 ton CO2 in več kot 2600 MWh električne energije na leto.
 
Pobuda bo prispevala tudi k zavezi podjetja, da bo do leta 2030 uporabljalo 10 odstotkov ogljično nevtralnega jekla, ki je bila objavljena v začetku letošnjega leta, ko se je Ford pridružil koaliciji First Movers, globalni pobudi Svetovnega gospodarskega foruma za izkoriščanje kupne moči in dobavnih verig za ustvarjanje zgodnjih trgov za inovativne tehnologije čiste energije.
 
Jeklarska podjetja bodo v novih proizvodnih procesih uporabljala zeleni vodik in obnovljive vire energije, da bi postopoma zmanjšala svoj odtis CO2 pri proizvodnji jekla. Na ta način bodo prispevala k evropskemu zelenemu dogovoru, da bi do leta 2050 v vseh sektorjih dosegli ničelne neto emisije.
 
“Naše stranke, tako kot mi, želijo skrbeti za naš planet, mi pa na tej poti delamo potrebne korake in jim zagotavljamo na bolj trajnosten način proizvedena vozila, ki jih potrebujejo za pozitiven prispevek k boju proti podnebnim spremembam,” je povedala Sue Slaughter, direktorica nabave v trajnostni dobavni verigi družbe Ford Motor Company. “Izboljšave v naši dobavni verigi so ključnega pomena, z uporabo ogljično nevtralnega jekla pa bomo naredili pomemben korak k zmanjšanju CO2 odtisa naših vozil.”
 
O družbi Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan, ki si prizadeva pomagati graditi boljši svet, v katerem se lahko vsak človek svobodno giblje in uresničuje svoje sanje. Načrt družbe Ford+ za rast in ustvarjanje vrednosti združuje obstoječe prednosti, nove zmožnosti in stalne odnose s strankami, da bi obogatil izkušnje teh strank in poglobil njihovo zvestobo. Ford razvija, proizvaja, trži in servisira celotno linijo povezanih, vse bolj elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil: paleta vključuje Fordove poltovornjake, športne terence, dostavna in osebna vozila ter razkošne modele vozil Lincoln. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti ter zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 183.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.
 
Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 41.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 55.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 14 proizvodnih obratov (10 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 4 obrati delujejo v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.
 
VIR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA