Medijski dogodek “FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK”, ki je potekal na znameniti testni stezi La Pista 500 na strehi Fiatove tovarne v Lingottu, je vodil Olivier Francois, izvršni direktor Fiata in izvršni direktor marketinga skupine Stellantis.

Medijski dogodek “FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK”, ki je potekal na znameniti testni stezi La Pista 500 na strehi Fiatove tovarne v Lingottu, je vodil Olivier Francois, izvršni direktor Fiata in izvršni direktor marketinga skupine Stellantis.   

  • Novi električni Fiat 600e in novi Fiat Topolino sta doživela svetovno premiero; s tem FIAT začenja novo poglavje v svojih načrtih dodatno okrepiti vodilno vlogo na področju trajnostne mobilnosti v mestih.
  • Ob tej priložnosti je FIAT naznanil nadaljnjo podporo organizaciji (RED), vključno z novim Fiatom (600e)RED.
4. julija, na rojstni dan Fiata 500, so v Lingottu proslavili uspešno pot znamke FIAT v zadnjih letih, s pogledom na njeno sedanjost in z vizijo v svetlo in razburljivo prihodnost. Dogodek je bil tudi priložnost za predstavitev razširjene družine 500e: novega, manjšega modela Fiat Topolino, ter večjega Fiata 600e.

Olivier Francois, izvršni direktor znamke Fiat in izvršni direktor marketinga skupine Stellantis,  je dejal: "Fiatova prihodnost je na pravi poti. V dveh letih smo dosegli, da je FIAT bolj dobičkonosen in globalen kot kdajkoli prej. FIAT je postal blagovna znamka Stellantisa številka 1 po obsegu, ter vodilna znamka na treh velikih trgih - v Italiji, Braziliji in Turčiji - v treh različnih regijah. FIAT ima jasno vlogo: osredotočenost na enostavnost, lateralno razmišljanje, veselje in družbeno odgovornost. Zaradi vsega tega smo za Stellantis še privlačnejši; smo blagovna znamka, v katero je vredno vlagati, in to v velikem obsegu. Zahvaljujoč Stellantisu imamo dostop do različnih virov, naložb in sinergij. Torej, FIAT se resnično vrača v velikem slogu. V naslednjih treh letih se bo FIAT z našim proizvodnim načrtom vrnil tja, kamor sodi: med vodilne, referenčne in priljubljene blagovne znamke. Danes predstavljamo prve sadove novega obdobja "powered by Stellantis": družina 500e se je povečala z manjšim Topolinom in večjim 600e. In s ponosom sporočam, da FIAT nadaljuje partnerstvo z organizacijo (RED), saj verjamemo, da biti družbeno relevanten pomeni skrbeti za planet in tudi za njegove prebivalce." 

Novi Fiat Topolino: Mestna mobilnost v italijanskem slogu

FIAT nadaljuje svoje poslanstvo razvoja trajnostne mobilnosti za mesta, v katerih bo električna vožnja enostavna in dostopna vsem. Simpatično, 100-odstotno električno vozilo, - z možnostjo dostopa in parkiranja kjerkoli - je dolgo le 2,53 metra in okretnejše od osebnega avtomobila. Z dosegom 75 km, enostavnim polnjenjem - s preprosto priključitvijo doma - in največjo hitrostjo 45 km/h - kar se odlično ujema z novim trendom omejitve hitrosti na 30 km/h v nekaterih mestih - je Topolino idealna rešitev za urbano mobilnost.

Enostavnost je ključ: na voljo sta različici z dvema karoserijama: "zaprti" Topolino in "odprti" Topolino Dolcevita, v eni barvi, z enim dizajnom koles, eno notranjostjo in zanimivimi možnostmi prilagajanja. 

Topolino odlično uteleša na novo opredeljen slog Dolce Vita in pristno italijansko lepoto, pri njegovi predstavitvi pa je FIAT sodeloval s petimi kultnimi italijanskimi znamkami: Armani, Damiani, Maserati, Sanlorenzo Yachts in San Pellegrino. Tukaj je povezava do kampanj. 

Novi Fiat 600e: italijanska nadgradnja segmenta B

Novi Fiat 600e združuje najboljše iz sveta B in B-SUV ter ponuja čudovito, radostno in razposajeno vozno izkušnjo, s katero se znamka vrača v segment B. Je idealna rešitev za ljubitelje mest in je popolno utelešenje vrednot znamke, kot sta italijanski slog in trajnost. Ima velikodušne dimenzije: 4,17 metra dolžine, 5 vrat, udobno prostornost za 5 oseb in 15 litrov notranjih predalov - najboljše v razredu - ter prtljažni prostor s 360 litri prostornine. Litij-ionske baterije s kapaciteto 54 kWh omogočajo novemu 600e več kot 400 km dosega (po ciklu WLTP) in več kot 600 km pri mestni vožnji. 

Novi Fiat 600e je na voljo v dveh električnih različicah: Fiat 600e La Prima, ki predstavlja popolnoma nadgrajeno različico električnega Fiata 500e, in Fiat (600e)RED, ki je najbolj dostopna različica novega Fiata 600e in predstavlja nadaljnji korak v sodelovanju, ki se je leta 2021 začelo z organizacijo (RED), ustanovljeno leta 2006 za boj proti aidsu in globalnim pandemijam, ki svoje moči usmerja v preprečevanje in zdravljenje bolezni za vse.

Fiat 600e je opremljen z najsodobnejšimi varnostnimi in asistenčnimi sistemi ter prinaša vse s tem povezane prednosti za mobilnost v mestih in izven njih s pomočjo avtonomne vožnje 2. stopnje.

Oglaševalska kampanja za novi Fiat 600e vključuje oglas z dolgoletnim okoljskim aktivistom in oskarjevcem Leonardom DiCapriem. Videoposnetek z naslovom "The Italian Upgrade" je ustvarjalno nadaljevanje uspešnega oglasa "The Driver", ki predstavlja vse, kar ponuja novi Fiat 600e. Spot je bil premierno predvajan na ekskluzivnem dogodku v Lingottu in se dogaja v Italiji. Novi Fiat 600e je enako prefinjen, enako »zelen« kot električni 500, vendar nadgrajen v slogu, prostornosti in dosegu. Je drzen, privlačen in popolnoma pooseblja italijanski življenjski slog La Dolce Vita.

Glasbena podlaga je bila izvedena v sodelovanju z Alfredom Rodríguezom, mednarodnim glasbenim talentom. Leta 2006 je bil Rodríguez izbran za enega od dvanajstih pianistov z vsega sveta, ki so nastopili na festivalu Montreux Jazz Festival. Tu ga je kot enega najboljših pianistov opazil Quincy Jones, ki mu je ponudil sodelovanje, s čimer se je začela njegova uspešna kariera.

Oglas si lahko ogledate na tej povezavi.

VIR: Fiat