Nimam denarja, da bi se lahko usposabljal_a. V šoli mi ni šlo, zakaj bi se sedaj na ‘stara leta’ učil_a? Znanje ni pomembno, pomembne so ‘veze in poznanstva’. Sedaj je itak umetna inteligenca, ki vse naredi, zakaj bi sploh še ‘gulila šolske klopi’? In tako naprej.

Nimam denarja, da bi se lahko usposabljal_a. V šoli mi ni šlo, zakaj bi se sedaj na ‘stara leta’ učil_a? Znanje ni pomembno, pomembne so ‘veze in poznanstva’. Sedaj je itak umetna inteligenca, ki vse naredi, zakaj bi sploh še ‘gulila šolske klopi’? In tako naprej. To je le nekaj od stereotipov, ki jih (sledeč javnomnenjski raziskavi v Sloveniji) najdemo med razlogi, zakaj se nam vseživljenjsko učenje ne zdi pomembno. Po drugi strani pa mednarodne raziskave kažejo, da prav pridobivanje različnih kompetenc skozi vse naše odraslo življenje predstavlja prednosti na več področjih: našem mentalnem zdravju, boljšem počutju, … pa tudi bolj učinkoviti porabi naših virov: časa, denarja … in viša zadovoljstvo z življenjem. Zakaj se torej še vedno ‘upiramo’ učenju skozi vse naše življenje? S tem se ukvarja projekt, ki ga bodo uradno na  Andragoškem centru Slovenije (ACS) zagnali 24. septembra. A priprave na projekt potekajo že celo leto. Z vodjo projekta, mag. Urško Bittner Pipan, smo že govorili. Tokrat pa je za naš ‘mikrofon’ sedel Matej Maček, ki je »stična točka« med 12 ‘lokalnimi nosilci’ projekta osveščanja o vseživljenjskem učenju po Sloveniji in ACS.

Pogovor z Matejem izpod peresa mag. Natalie Cvikl Postružnik, Insights d.o.o., lahko preberete v Navdihni me na https://navdihni.me/ekipa-ki-je-pripravljena-premakniti-gore/

VIR: Navdihni.me