Nova raziskava Effie Europe in Centra znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij je razkrila štiri nove opredelitve kreativnosti, ki so navdihnile učinkovite oglaševalske akcije, ovenčane z nagradami Effie Awards Europe.

/

Nova raziskava Effie Europe in Centra znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij je razkrila štiri nove opredelitve kreativnosti, ki so navdihnile učinkovite oglaševalske akcije, ovenčane z nagradami Effie Awards Europe.

Effie Europe in Center znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA) sta pripravila poročilo o raziskavi zmagovalnih oglaševalskih akcij z naslovom »Prečkanje brezna: Kako pristna kreativnost omogoča velike prodore v učinkovitosti« (»Crossing the Chasm: How True Creativity Enables Great Leaps in Effectiveness«).

ANALIZA ZMAGOVALCEV MED LETOMA 2009 IN 2022

Poročilo temelji na raziskavi strokovnjakov marketinške učinkovitosti iz The Effective Partnership, ki so analizirali podatke vseh zmagovalcev Effie Awards Europe med letoma 2009 in 2022. V raziskavo je bilo tako vključenih kar 268 zmagovalnih kampanj. Podatki zajemajo blagovne znamke, komunikacijske cilje in rezultate oglaševalskih akcij. S temeljitim vpogledom v zmagovalna dela je bilo mogoče izluščiti ključne dejavnike uspeha in pridobiti dragocene vpoglede za tržno komuniciranje.


Poročilo zagovarja, da so trenutne opredelitve kreativnosti v industriji preozke, zato predlaga štiri nove definicije, ki spodbujajo učinkovitost:

NOVE OPREDELITVE:
  • Prepričljiva kreativnost – racionalna, informativna in prepričljiva kreativnosti, ki ustvarja jasno dodano vrednost za blagovne znamke in močne kratkoročne prodajne učinke.
  • Kreativnost, ki ustvarja sloves – čustven, zapomnljiv in družaben pristop s širokim dosegom, ki učinkovito spodbuja prodor.
  • Doživljajska kreativnost – digitalno in tehnološko usmerjena gradnja ekosistemov blagovnih znamk, ki na nove načine vključuje ljudi ob pravem času na pravem mestu.
  • Kreativnost za gradnjo trga – globlji pristop, ki ustvarja nova vedenja, aktivira novo občinstvo in oblikuje nove priložnosti. Dolgoročno najbolj učinkovita in z največjim učinkom na dobiček.

 

Celotno poročilo lahko preberete
TU.

VIR:  Marketing Magazin