Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavila pametno orodje, ki uporabnikom olajša načrtovanje sanjskih počitnic.

Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavila pametno orodje, ki uporabnikom olajša načrtovanje sanjskih počitnic.

Kratek opis akcije: Pri Gorenjski banki so komunikacijski akciji, ki nas že celo poletje uspešno opominja, kako je življenje prekratko, da ga ne bi uživali, pridružili še pametno nadgradnjo, ki sanje o brezskrbnem uživanju pripelje še bližje. V luči poletnih oddihov so z Agencijo 101 lansirali AI.tinerar, pametnega pomočnika, ki vam v nekaj trenutkih načrtuje sanjsko potovanje.

Na spletno orodje so uporabnike vabili s pomočjo digitalnih oglasov, ki spodbujajo preizkus orodja in prikazujejo potencialno rešitev.

»Počitniški AI.tinerar deluje s pomočjo umetne inteligence. Namesto uporabnika opravi raziskavo o kraju, ki si ga želi obiskati in zanj ustvari dnevni razpored aktivnosti. Upošteva število dni, ki jih ima oseba na voljo, in preference glede preživljanja dopusta. Vse vhodne informacije uporabnika vključi v potovalni načrt, ki ga uporabnik prenese na telefon ali natisne,« delovanje AI.tinerarja opišejo snovalci akcije.

S pomočjo pametnega pomočnika si uporabniki tako lahko enostavno pripravijo potovalni načrt sanjskega potovanja, Gorenjska banka pa jim ob tem ponudi še ugoden potrošniški kredit, ki lahko uporabnikom finančno pomaga pri uresničitvi vseh načrtov, saj je življenje prekratko, da ga ne bi uživali že zdaj, kot pravijo.

Predstavnice naročnika:
Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Lina Bevc Taseski in Eva Vojsk

Vodja projekta v agenciji:
Kaja Gabrijelčič

Kreativna direktorica:
Ana Šušteršič

Umetniški direktor:
Primož Kos

Oblikovalci:
Aleš Vrbančič, Matic Strgar in Ivana Milinković

Tekstopiski:
Eva Gjörek in Urška Čuk

Digitalni strateg:
Uroš Svenšek

Družbena omrežja:
Jan Zavratnik

Digitalni zakup:
Matej Peternel

Trajanje akcije:
avgust–september 2023

VIR: MM