Pri Petrolu in agenciji Internavti so zavihali rokave in kot sendvič sestavili svežo oglaševalsko akcijo, s katero pozdravljajo obiskovalce prodajnih mest na najboljšem delu poti.

Pri Petrolu in agenciji Internavti so zavihali rokave in kot sendvič sestavili svežo oglaševalsko akcijo, s katero pozdravljajo obiskovalce prodajnih mest na najboljšem delu poti.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je del nove, širše kampanje, ki smiselno nadaljuje kampanjo »Dobrodošli pri nas, na poti«.

Petrolova prodajna mreža z več kot 590 prodajnimi mesti, od tega 318 v Sloveniji in 202 na Hrvaškem, že dolgo ne skrbi samo za naša vozila, ampak s ponudbo okusnih, sveže pripravljenih obrokov in napitkov tudi za prijeten postanek na poti. »Tako so hrustljav sendvič, omamna kava, svež sadni smuti, na Hrvaškem pa tudi širša gastro ponudba pogosto najboljši del poti. Zato je za krepitev čustvenega odnosa s potrošniki in podporo prodajnim aktivnostim nastala oglaševalska akcija 'Dobrodošli na najboljšem delu poti', ki izpostavi najbolj slastne prednosti postanka na Petrolovih bencinskih servisih, s produktno komunikacijo pa povabi potrošnike, da se ustavijo pri njih,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije:
televizijski oglas, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika:
Jože Gostiša, Nina Bečirhodžić, Beti Oražem, Saša Rozman, Medea Đurđević, Petra Oplotnik in Nina Smonig Grnjak

Direktorica projekta:
Aja Bencik

Vodja projekta:
Julija Umek

Kreativni direktor:
Blaž Kocjančič

Tekstopisec:
Andraž Čelik

Oblikovalec:
Nejc Romih

Produkcijska hiša:
Sqaureme

Režiser:
Luka Štigl

Producent:
Sebastjan Oblak

Direktor fotografije:
Kristijan Stramič

Fotograf:
Matevž Kostjanšek

Glasba:
The right place, glasbena knjižnica

Trajanje akcije:
od maja 2023

VIR: MM