Pri Petrolu in agenciji Internavti so zavihali rokave in kot sendvič sestavili svežo oglaševalsko akcijo, s katero pozdravljajo obiskovalce prodajnih mest na najboljšem delu poti.
Pri Petrolu in agenciji Internavti so zavihali rokave in kot sendvič sestavili svežo oglaševalsko akcijo, s katero pozdravljajo obiskovalce prodajnih mest na najboljšem delu poti.
Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je del nove, širše kampanje, ki smiselno nadaljuje kampanjo »Dobrodošli pri nas, na poti«.
Petrolova prodajna mreža z več kot 590 prodajnimi mesti, od tega 318 v Sloveniji in 202 na Hrvaškem, že dolgo ne skrbi samo za naša vozila, ampak s ponudbo okusnih, sveže pripravljenih obrokov in napitkov tudi za prijeten postanek na poti. »Tako so hrustljav sendvič, omamna kava, svež sadni smuti, na Hrvaškem pa tudi širša gastro ponudba pogosto najboljši del poti. Zato je za krepitev čustvenega odnosa s potrošniki in podporo prodajnim aktivnostim nastala oglaševalska akcija 'Dobrodošli na najboljšem delu poti', ki izpostavi najbolj slastne prednosti postanka na Petrolovih bencinskih servisih, s produktno komunikacijo pa povabi potrošnike, da se ustavijo pri njih,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Jože Gostiša, Nina Bečirhodžić, Beti Oražem, Saša Rozman, Medea Đurđević, Petra Oplotnik in Nina Smonig Grnjak
Direktorica projekta: Aja Bencik
Vodja projekta: Julija Umek
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Andraž Čelik
Oblikovalec: Nejc Romih
Produkcijska hiša: Sqaureme
Režiser: Luka Štigl
Producent: Sebastjan Oblak
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Fotograf: Matevž Kostjanšek
Glasba: The right place, glasbena knjižnica
Trajanje akcije: od maja 2023
VIR: MM