V Društvu za marketing Slovenije (DMS) že osmo leto zapored organizirajo tekmovanje v marketinški odličnosti, ki so ga letos poimenovali »državno prvenstvo v marketingu«.

V Društvu za marketing Slovenije (DMS) že osmo leto zapored organizirajo tekmovanje v marketinški odličnosti, ki so ga letos poimenovali »državno prvenstvo v marketingu«.


Razpisali so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja 2023. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci, in sicer 30. maja 2023 v Portorožu.

Iz DMS-ja prijaviteljem sporočajo, naj poudarijo, kako je marketing v njihovem podjetju gonilo sprememb in razvoja. Podjetja lahko prijavijo tako B2C- kot B2B-projekte, in sicer v kategorije: odličnost marketinške strategije, odličnost trajnostnega delovanja, marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine ter odličen korak pred drugimi, ki ima tri podkategorije, in sicer novost/inovacija na enem od 7P, nov poslovni model in transformacija/optimizacija poslovnih procesov.


V vseh štirih razpisanih kategorijah bo DMS razglasil najboljše med odličnimi marketinškimi projekti, najboljšemu projektu, ideji oziroma inovaciji po mnenju komisije pa bodo podelili tudi glavno nagrado in podjetje razglasili za državnega prvaka v marketingu.

TEKMOVANJE KOT SPODBUDA MARKETINGU

»Zame je marketinška odličnost predvsem to, da se skozi prijavljeni projekt vidi ključna vloga marketinga, torej usmerjenost podjetja h končnemu uporabniku. Pri marketinški odličnosti ne gre toliko za samo nagrado, temveč potrditev za podjetje. Z razpisom nagrade spodbujamo podjetja, da je marketing vse bolj dejaven in ima znotraj organizacije strateško vlogo, podjetja pa s sodelovanjem sooblikujejo marketinško skupnost ter tudi na ta način s svojim znanjem in izkušnjami vračajo marketingu,« je povedala Petra Čadež, predsednica upravnega odbora DMS in predsednica strokovne komisije Državnega prvenstva v marketingu, sicer direktorica marketinga v strateško poslovni enoti delikatesni namazi v družbi Atlantic Droga Kolinska.

V strokovni komisiji so poleg nje še Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jure Bohinc, direktor marketinga v A1, Živa Čižman, podpredsednica marketinga v Outfit7, mag. Leon Korošec, direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan, Andrej Krajner, direktor komunikacij v NLB-ju, Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, dr. Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti, in  Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT.

VIR: MM