Jubilejna izvedba osrednjega slovenskega kolesarskega praznika, dirke Po Sloveniji, bo tudi letos potekala z vrhunsko mednarodno zasedbo in izpostavila Slovenijo kot svetovno kolesarsko velesilo, ki s povezovanjem ustvarja številne pozitivne učinke za turizem, šport in gospodarstvo.

Jubilejna izvedba osrednjega slovenskega kolesarskega praznika, dirke Po Sloveniji, bo tudi letos potekala z vrhunsko mednarodno zasedbo in izpostavila Slovenijo kot svetovno kolesarsko velesilo, ki s povezovanjem ustvarja številne pozitivne učinke za turizem, šport in gospodarstvo. Slovenska turistična organizacija (STO) prek sodelovanja z globalno TV-mrežo Eurosport že 7. leto povečuje dodano vrednost dirke v mednarodnem prostoru s krepitvijo prepoznavnosti Slovenije, destinacij in nacionalne znamke I feel Slovenia.


Že tradicionalno je sredina junija rezervirana za dirko Po Sloveniji , ki je v svoji tri desetletja dolgi zgodovini postala odskočna deska za perspektivne in obetavne slovenske kolesarje, med katerimi sta bila pred leti tudi danes dva najboljša kolesarja na svetu in serijska zmagovalca Primož Roglič in Tadej Pogačar. Več kot 160 profesionalnih kolesarjev iz 23 ekip z vsega sveta se bo med 12. In 16. junijem borilo za zeleno majico skupnega zmagovalca slovenske pentlje. Organizatorji bodo danes ob 17. uri predstavili zadnje podrobnosti o dirki na novinarski konferenci v Dvorcu Rakičan v Murski Soboti.


Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj
je dejala: "Dirka po Sloveniji je primer dobre prakse sodelovanja organizatorja, STO in destinacij, ki skupaj razvijamo športno-turistični produkt in krepimo mednarodno prepoznavnost Slovenije kot zelene dežele, ki ima šport in zdrav način življenja globoko zakoreninjen v svoji tradiciji. STO že sedmo leto v sodelovanju s TV-mrežo Eurosport in kar 46 destinacijami pozicionira Slovenijo kot pristno, trajnostno in zeleno deželo, ki nudi številne priložnosti za edinstven oddih ljubiteljem aktivnih in navdihujočih doživetij. S prenosom na Eurosportu smo v zadnjih letih dosegli že več kot 56 milijonov gledalcev. Z velikim ponosom bomo tudi letos s čudovitimi podobami naše dežele navduševali ljubitelje športa po vsem svetu."


Petdnevna dirka bo letos povezala 46 destinacij, preko katerih potekajo etape dirke. Destinacije so določile 72 privlačnih točk (t.i. Points of Interest), ki bodo vključene v TV-prenos v 130 državah na vseh kontinentih, kjer Eurosport dosega 246 milijonov naročnikov.


Dodatno poteka TV-oglaševanje destinacij in znamke I feel Slovenia na programih Eurosport 1 in 2, ki vključuje 230 oglasov. Digitalna kampanja v sodelovanju z Eurosportom ob tem vključuje oglaševanje na spletnih straneh in v aplikacijah Eurosporta, ki je osredotočeno na trge Velike Britanije, Francije, Nemčije, Španije, Italije in Poljske.


Eno ali več etap si bodo v živo ogledali tudi predstavniki številnih tujih medijev, pri čemer izstopajo medijske hiše iz sosednjih držav Italije, Avstrije in Madžarske, poleg njih pa še iz Velike Britanije, Nemčije in Francije. Organizatorji pričakujejo več kot 115 akreditiranih predstavnikov medijev.

STO bo za navijače zagotovila več kot 22.000 prepoznavnih zelenih navijaških zastavic I feel Slovenia, ki še dodatno krepijo sporočilo boja za zeleno majico v skupnem seštevku dirke.

Več o dirki preberite v medijskem središču STO.

VIR: STO