Po lanskoletnem uspehu akcije obdarovanja novopečenih staršev Continental v sodelovanju z Agencijo 101 nadaljuje s posebnim nagovorom staršev na treh trgih v regiji.

Kratek opis akcije: »Vsi, ki imamo otroke, se bomo strinjali, da smo z otroki v avtu takoj postali veliko bolj občutljivi in pozorni na varnost v prometu. Po drugi strani pa veliko otrok iz različnih vzrokov ne uživa v vožnji, ampak slej ko prej postanejo nemirni, kar vpliva na pozornost staršev in varnost pri vožnji,« pravijo v Continentalu. Letos so v sodelovanju z razvojnim psihologom pripravili poseben kviz, v katerem starši spoznajo, kakšnega otroka vozijo, in kako si lahko s pomočjo strokovnih nasvetov in učinkovitih taktik pomagajo pri pomirjanju otrok, ko ti med vožnjo postanejo nemirni.

Aktivacija poteka na treh regijskih trgih, pri čemer je že na začetku naletela na velik odziv. V samo treh dneh so aktivirali več kot 8500 uporabnikov, ki so v celoti izpolnili kviz in oddali kontaktne podatke.

Elementi akcije:
aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, digitalno oglaševanje

Spletna stran aktivacije:
www.continental-kids.com

Predstavniki naročnika:
Luka Maselj, Blaž Tomažin in Radu Stan

Vodja projekta v agenciji:
Marjan Štangelj

Asistentka vodje projekta:
Maja Zupan

Kreativni direktor:
Sašo Petek

Tekstopiska:
Vita Jordan

Oblikovalec:
 Aleš Vrbančič

Spletno oblikovanje:
Lara Oset

Razvijalec spletne strani:
Jan Zidar

Komunikacija na družbenih omrežjih:
Liza Letnik in Jan Zavratnik

VIR: MM