Patricija Šenekar, (skoraj že) v drugi polovici petdesetih, ima dolgoletno uspešno profesionalno izkušnjo kot maskerka za film, video, gledališče, televizijo in specialne efekte, tako doma, kot v tujini.

Je goetheanistična naravoslovka in, kot dolgoletna ljubiteljica in poznavalka zelišč, je leta 2009 ustanovila Hiško zelišč in prvo linijo certificirane ekološke popolnoma naravne kozmetike v Sloveniji Sunna. Je tudi čebelarka in apiterapevtka, saj je njena kozmetika povezana tudi s to panogo. Pravi, da uživa v delu – a da jo je že malo preraslo. Tako ji pridno pomagajo otroci, sinova in predvsem hči, ki je že nekaj let vpletena v zgodbo, tudi na daljavo iz tujine, kamor se je preselila pred dvema letoma. Zase pravi, da jo delo tako prežema, da pravzaprav ni poti in ne dopusta, kjer ne bi zrla v obronke cest, travnike in gozdove ter iskala posebnosti krajine in rastlinstva.

Patricija, divja in svobodna

Kakšna je bila Patricija v otroštvu, pa kot najstnica in seveda sedaj v svoji odrasli dobi? 

V otroštvu sem bila v varstvu pri babici in dedku na Ponikvi, kar me je dokaj zaznamovalo, kar se tiče moje povezanosti z naravo. Že iz tega mojega najzgodnejšega obdobja izhaja tudi naklonjenost k zdravilnim rastlinam, saj je bila zame čista magija, ko sem dojela, da rastline lahko zdravijo in najbolj ekspresen dokaz je večkrat bil zmečkan list trpotca na mojih krvavih kolenih in smrekov sirup ob kašlju. To je v meni spodbudilo veliko zanimanje, ki me spremlja še sedaj.

Z zdravilnimi rastlinami sem dejansko rastla, jih nabirala in srkala znanje tudi še skozi zgodnja najstniška leta. Proti dvajsetim in nekaj čez, za rožice seveda ni bilo več toliko časa in interesa, saj je glasba prevladovala vse. Ob prvi nosečnosti sem se pričela ponovno obračati nazaj k naravnim zakladom in tako je še danes. Celo več, saj sem vse izdelke, ki sem jih izdelovala za domače zdravljenje in razvajanje, v enaki obliki, kot sem to želela zase, ponudila na trg, kjer je dostopno vsakomur, ki mu je blizu. Ampak to je prišlo kasneje, po 20 letih (smeh).


PR: Insights