Mednarodna oglaševalska akcija »Boleče grlo, tvoje igre je konec« za zdravilo Septabene iz Krke presega formo običajnih farmacevtskih oglasov. S kreativnim pristopom in izvirno umetniško izvedbo boleče grlo predstavlja kot dramatično plesno predstavo.
Kratek opis akcije: Boleče grlo je nevarna igra. Že majhno vnetje ali okužba lahko v grlu povzroči pravo dramo. Na osnovi tega uporabniškega uvida je v sodelovanju z agencijo Yootree nastala nova mednarodna komunikacijska akcija znamke Septabene slovenske farmacevtske družbe Krka. Kampanja v obliki plesno-gledališke predstave pripoveduje zgodbo neprijetnega dogajanja v vnetem grlu. Okužbo, vnetje in bolečino gledalec doživi kot veličastno odrsko igro s sodobnim plesom in vizualnimi učinki. Izvirna ideja, koreografija, kostumografija, glasba in režija uprizorijo nevarno igro bolečine, ki jo ustavi trojna moč zdravila Septabene.
»Akcija se ne opira na ustaljene zgodbe in tradicionalno estetiko farmacevtskih oglasov, temveč s svojo svežino, drznostjo in sodobnostjo izstopa iz kategorije ter gledalcu izvirno predstavi delovanje oglaševanega izdelka,« pravijo snovalci akcije. Oglas je režiral priznani srbski režiser Ivan Stojiljković, pri izvedbi projekta pa je sodelovala številčna mednarodna ekipa ustvarjalcev pod kreativnim in umetniškim vodstvom slovenske agencije Yootree Creative v produkciji Tuna Fish Studio.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, televizijski in tiskani oglasi, zunanji plakati, gradiva na prodajnih mestih, lastni kanali
Predstavnice naročnika: Dunja Antonijević, Saša Bajt Cimerman, Nina Špolar in Tjaša Debelak
Vodja projekta: Renata Šestić
Kreativni direktor in tekstopisec: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio
Režiser: Ivan Stojiljković
Fotograf: Branko Starčević
VIR: MM