Sparovemu UI-načrtovalcu tedenskih jedilnikov z recepti se pridružuje novo orodje za načrtovanje piknikov – vsezapiknik.ai.
Sparovemu UI-načrtovalcu tedenskih jedilnikov z recepti se pridružuje novo orodje za načrtovanje piknikov – vsezapiknik.ai.
Kratek opis akcije: Rešitev, ki ponuja izboljšano uporabniško izkušnjo in lajša organizacijo piknikov, Spar Slovenija predstavlja v sodelovanju z Agencijo 101. »Pomlad je čas piknikov, ki pa jih pogosto spremlja vprašanje: a spet bomo samo čevapčiče? Poleg tega se na pikniku običajno zberejo naši prijatelji in družinski člani z različnimi življenjskimi slogi. Orodje vsezapiknik.ai poleg klasičnih predlogov na podlagi izbranih preferenc ponuja inovativne ideje za piknik jedi, med katerimi lahko najdemo tudi vegetarijanske in veganske predloge,« pravijo snovalci akcije.
»Organizacija piknikov, še posebej za večje število ljudi, je velik zalogaj. Sprva ne vemo, koliko česa kupiti, misliti moramo na prehranske preference vseh gostov, ob tem pa se nam hitro zgodi tudi, da na kaj pozabimo in to ugotovimo prepozno. Prav zato nas naš načrtovalec piknikov opomni, da na nakupovalni seznam z načrtovanimi količinami dodamo tudi najpogosteje pozabljene izdelke,« je o rešitvi povedal Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev v Sparu. Po ustvarjenem nakupovalnem seznamu lahko uporabniki nakup opravijo v fizični trgovini ali na SPAR Online in ob tem dostavo naročijo na dom ali kar na piknik lokacijo.
»Orodji jedilnik.ai in vsezapiknik.ai sta nastali kot del obstoječe Sparove kulinarične platforme Jedel bi. S tovrstnimi rešitvami lahko ponudimo edinstveno in še boljšo izkušnjo za uporabnike,« je dodal Uroš Svenšek, vodja digitala v Agenciji 101. In namignil, da se bo prvima dvema rešitvama kmalu pridružila še tretja.
Predstavitev pametnega orodja spremljajo zabavni digitalni oglasi, ki nas v sezoni piknikov opominjajo, da je njihovo načrtovanje lahko enostavno in brezskrbno.
Elementi akcije: spletno orodje, digitalno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vplivneži, sporočila za javnost
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček
Direktorica projekta: Klavdija Trček
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Vodja projekta v agenciji: Abra Nikitenko
Kreativni direktor: Matjaž Germ
Tekstopiska: Vita Jordan
Umetniški direktor: Miha Grobler
Digitalna producentka: Kristina Zidar
Razvijalca: Jan Zidar in Žiga Šebenik
Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković
Spletni oblikovalec: Edin Nasufović
Sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik
Specialist za video: Matic Strgar
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Produkcijska hiša: XO studio
VIR: MM