Air France-KLM je predstavil nov program zvestobe za družine – Flying Blue Family. Uporabniški račun Flying Blue Family si lahko ustvari vsak, ki je starejši od 18 let, in povabi še do 7 družinskih članov, ki si prav tako ustvarijo račun.
Nosilec krovnega račun lahko kadarkoli prenese pridobljene milje drugih članov na svoj račun. Skupaj lahko tako hitreje zberejo večje število milj in si tako omogočijo dostop do številnih nagrad in posebnih ponudb, ki jih lahko koristijo vsi člani.
V program zvestobe »Flying Blue Family« je lahko vključenih največ 8 sorodnikov – 2 odrasla in do 6 otrok. Ta storitev je zdaj na voljo na spletnih profilih članov na spletnih mestih Air France in KLM.
Storitev »Flying Blue Family« podprta s kampanjo
Flying Blue skupaj z agencijo Isobar predstavlja novo kampanjo »Flying Blue Family«. Film režiserja Uga Mangina na humoren način prikazuje člane družine, ki se težko dogovorijo, kam bodo šli na naslednje skupno potovanje. Ko svoje milje delite z družino, se morate dogovoriti za svojo sanjsko destinacijo!
Flying Blue spremlja vse družine
Če želite preživeti še več časa skupaj, Flying Blue ponuja tudi dodatne ugodnosti, namenjene otrokom in najstnikom. Člani programa zvestobe imajo 25-% popust na vozovnice za otroke od 2. do 11. leta, ki potujejo z odraslo osebo.
O Flying Blue
Flying Blue je program zvestobe za tiste, ki pogosto letijo z letalsko družbo Air France-KLM. Ustanovljen je bil leta 2005, danes pa ima 17 milijonov članov po vsem svetu, ki jim nudi številne nagrade in ugodnosti. Člani lahko pridobivajo in porabljajo milje pri številnih letalskih družbah ter maloprodajnih in finančnih partnerjih družbe Air France-KLM.
PR: IPPR
PR: IPPR