30. izvedba Dirke po Sloveniji je v letu, ko je Slovenija s Pogačarjem in Rogličem na vrhu najbolj eminentnih kolesarskih lestvic
30. izvedba Dirke po Sloveniji je v letu, ko je Slovenija s Pogačarjem in Rogličem na vrhu najbolj eminentnih kolesarskih lestvic, še en dokaz, da je kolesarjenje eno od najmočnejših in najbolj prepoznavnih aktivnosti na prostem z dolgoletno tradicijo pri nas. Z izborom Naj gostitelja se zaključuje letošnja jubilejna dirka, ki je sredi junija navduševala milijone navijačev po vsej Sloveniji ter v TV-prenosih in na družbenih omrežjih po vsem svetu. Naziv Naj gostitelja je letos pripadel Žalcu.
30. izvedba Dirke po Sloveniji je prvič v zgodovini povezala vse štiri sosednje države, 46 sodelujočih destinacij in 71 turističnih izpostavitev (t.i. POI točk) v TV-prenosih. Visoke številke sodelujočih so ob treh desetletjih slovenske pentlje posledica dobrega sodelovanja organizatorja Kolesarskega kluba Adria Mobil, partnerja Slovenske turistične organizacije, destinacij, prostovoljcev in Slovenske policije, ki je na zaključni slovesnosti prejela tudi posebno priznanje.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je povedala: "Na STO smo že sedmo leto zapored partnersko pristopili k Dirki po Sloveniji. Ob jubilejni 30. izvedbi smo v sodelovanju z mednarodno TV-mrežo Eurosport in s številnimi drugimi komunikacijskimi in promocijskimi aktivnostmi znova dosegli milijone gledalcev po svetu in še dodatno utrdili sloves Slovenije kot dežele vrhunskih športnikov ter privlačne destinacije za aktiven oddih na prostem. Izpostavili smo kar 46 destinacij ter hkrati okrepili vidnost in ugled Dirke po Sloveniji na mednarodnem prizorišču. Dirka po Sloveniji je ambasador slovenske strasti do športa, narave in gostoljubja. Na STO ostajamo zavezani predstavljanju Slovenije kot vrhunske turistične destinacije prek naših odličnih športnikov ter vrhunskih mednarodnih športnih prireditev tudi v prihodnje."
STO z nagradno igro do rekordnega odziva na Eurosportu
STO je za Dirko po Sloveniji ustvarila 10 destinacijskih promocijskih videoposnetkov.
Oglaševanje je trajalo od junija do konca julija tudi v času Dirke po Italiji in Dirke po Franciji, na kanalih Eurosport 1 in 2, skupno se je predvajalo 220 oglasov, od tega 80 destinacijskih. Oglaševanje je doseglo 12,7 milijonov ljudi, samo dirko pa si je ogledalo 7,5 milijona športnih navdušencev. Od leta 2016 si je dirko na Eurosportu, ki jo prenaša v več kot 130 držav po svetu, ogledalo že več kot 63,5 milijona gledalcev.
Digitalni mediji so tudi letos pokazali izjemno rast in samo na kanalih STO je znašal doseg 2,4 milijona uporabnikov družbenih omrežij. STO v času dirke oglašuje na spletnih straneh in v aplikacijah Eurosporta, kjer primarno cilja na trge Velike Britanije, Francije, Nemčije, Španije, Italije in Poljske.
Posebna letošnja novost promocijskih aktivnosti STO v sodelovanju z Eurosportom je bila spletna nagradna igra, ki je več kot podvojila povprečen odziv Eurosportovih nagradnih iger. V njej je sodelovalo 13.600 posameznikov, kar je absolutni rekord v primerjavi z drugimi nagradnimi igrami, ki potekajo na spletnih straneh Eurosporta.
STO je za vse destinacije zagotovila več kot 22.000 navijaških zastavic I feel Slovenia, s čimer je navijaška karavana po vsej Sloveniji prikazala enotno podobo Slovenije.
Žalec z največ glasovi, odločitev komisije med 46 destinacijami ni bila lahka
Naziv Naj gostitelja je tokrat osvojil Žalec. Žalec je že vrsto let gostitelj štartov in ciljev etap Dirke po Sloveniji ter eden od najbolj prizadevnih pri ustvarjanju navijaške vročice na etapah, ki potekajo na Štajerskem. Tokrat so gostili štart 2. etape. Celodnevno kolesarsko dogajanje so popestrili s številnimi dogodki, ki so na ulice Žalca privabile množice navijačev. Kot prestolnica hmeljarstva so poskrbeli za izpostavitev turističnih produktov, kot sta znamenita fontana piva in Eko muzej hmeljarstva in piovarstva, ki sta velik magnet za obiskovalce Žalca.
PR - STO
Na fotografiji (z leve): Bogdan Fink, organizacijski direktor dirke Po Sloveniji in direktor Kolesarskega kluba Adria Mobil; Drago Bulc, predsednik komisije za izbor Naj gostitelja; Marjan Kardinar, župan občine Dobrovnik; Branka Gradišar, Turizem Ljubljana; Janko Kos, župan občine Žalec; Aleksandra Lipej, Slovenska turistična organizacija; Marko Lekše, predsednik Kolesarskega kluba Adria Mobil in predsednik organizacijskega odbora dirke Po Sloveniji. Foto: Sportida/Luka Vovk.