Spletno mesto pressnews.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi obiskovalcem strani
Skok v trgovinsko vojno oklestil zaupanje potrošnikov v ZDA
Skok v trgovinsko vojno oklestil zaupanje potrošnikov v ZDA
Indeks zaupanje potrošnikov v ZDA je v aprilu (50,8; naša ocena: 53) že četrti mesec zapored upadel, pri čemer je bilo zaupanje za tretjino nižje glede na raven ob koncu preteklega leta. Raven zaupanja potrošnikov v ZDA je bila druga najnižja v zgodovini, zlasti zaradi rekordno nizkega zaupanja volivcev demokratske stranke in podpornikov neodvisnih predsedniških kandidatov. Na mesečni ravni sicer prihaja do nihanj v politični pripadnosti sodelujočih potrošnikov, pri čemer je delež republikanskih volivcev (petina), katerih zaupanje je precej višje, zdrsnil na najnižjo raven v zgodovini raziskave, medtem ko je bil delež sodelujočih demokratskih volivcev (več kot tretjina) nad zgodovinskim povprečjem, kar je lahko vplivalo na rezultate raziskave. Poslabšanje razpoloženja je bilo široko osnovano, zlasti zaradi pesimističnega pogleda na gospodarsko stanje v državi, osebne finance in dohodek, inflacijo in trg dela. Delež potrošnikov, ki pričakujejo povišanje stopnje brezposelnosti v naslednjih 12 mesecih, je bil najvišji po letu 2009. Pričakovanja o rasti cen v prihodnjih 12 mesecih so porasla s 5 % na 6,7 % in bila najvišje po letu 1981. Ti podatki so že in bodo zelo verjetno še omilili intenzivnost napovedanih carinskih stopenj na uvoz blaga, saj potrošnja gospodinjstev predstavlja 70 % ameriškega BDP.
Dogodki v tekočem tednu: rast BDP na Kitajskem v prvem četrtletju 2025