Včeraj se je končala tretja sezona HBO-jeve serije Beli lotus (White Lotus), pri Adweeku pa so raziskali, kolikšno zanimanje, rast prodaje in prepoznavnost beležijo blagovne znamke, omenjene v seriji.

Včeraj se je končala tretja sezona HBO-jeve serije Beli lotus (White Lotus), pri Adweeku pa so raziskali, kolikšno zanimanje, rast prodaje in prepoznavnost beležijo blagovne znamke, omenjene v seriji.

Objavljeno:

torek, 8. April, 2025

Kaja Kovič Novinarka Marketing magazina

Z vsako sezono HBO-jeve uspešnice Beli lotus gledalci dobimo novo dozo bogatih, razvajenih in toksičnih likov, ki se borijo za prevlado, spletkarijo in na sanjskih destinacijah razkrivajo vse plasti svojih osebnosti. Po ocenah HBO naj bi si sezono ogledalo okoli 20 milijonov ljudi, številke pa so začele takoj govoriti tudi marketinški jezik: prepoznavnost, konverzije in neposredna prodaja.

Na svidenje tihi luksuz, dobrodošli drzni in glasni modni kosi

Stilisti serije so za glavne igralce izbirali barvite obleke, bogate z logotipi in razkošnimi materiali, ki so sprožile veliko povpraševanje po bolj opaznem luksuzu. Torbice znamk Gucci, Prada, Louis Vuitton, Loewe, Goyard, Valentino in Jim Thompson so postale nova modna zapoved. Adweek poroča, da se je samo s tretjo sezono serije prepoznavnost znamke Louis Vuitton povečala za 2 odstotka, zanimanje za nakup pa kar za 4 odstotke; podobno velja za Prado. Svileni kimono znamke Jim Thompson pa je zabeležil neverjeten 670-odstoten skok v prodaji!

»Potrošniki se selijo k znamkam, ki so drznejše, bolj samozavestne in statusno močne,« je dejal Matt Herbert, soustanovitelj analitične družbe Tracksuit. »Beli lotus to spremembo poganja v živo – in dokazuje, da sta kultura in nakupno vedenje bolj povezana kot kdaj koli prej.«

Omenjene blagovne znamke so stilisti v serijo vključili precej subtilno, medtem ko H&M, Abercrombie & Fitch, Coffee Mate in Banana Republic uradno sodelujejo s producenti serije. Tudi te znamke so zabeležile visok skok prodaje; največjega med njimi Banana Republic. Po prikazu majice v eni od epizod so bile vse tovrstne majice razprodane že naslednji dan, zato so ustvarili dodatno omejeno kolekcijo, sestavljeno iz 24 kosov, in v kratkem času zaslužili dodatnih 160 tisoč evrov.

Nočitev v hotelski verigi Four Seasons je novi standard

Največji zmagovalec v zgodbi je zagotovo hotelska veriga Four Seasons, v kateri so posnete vse tri sezone – prva na otoku Maui, druga na Siciliji (San Domenico Palace), tretja pa na tajskem otoku Koh Samui.

Prva sezona je zaradi največje časovne oddaljenosti pustila največji učinek, saj je hotel na havajskem otoku zabeležil 425 odstotkov večji obisk kot pred serijo, v Taormini beležijo 193-odstotno rast, uspehe pa žanje tudi aktualna sezona – Koh Samui je med januarjem in februarjem dosegel 18-odstotno letno rast zanimanja in 57-odstotni mesečni skok preverjanja zapolnjenosti hotela.

Počitnice za 188 tisoč dolarjev in več

HBO je sodelovanje s hotelsko verigo ob zadnji sezoni še nadgradil. Organizirali so posebne pakete z imenom »World of Wellness 2026«, ki vsebujejo 20-dnevno doživetje, ki vključuje zasebne letalske prevoze z večdnevnimi postanki v vseh treh hotelskih lokacijah iz serije. Cena? Od 188 tisoč dolarjev naprej.

Slovenski Beli lotus

Ker je kulturni fenomen vedno povezan s prodajno močjo, smo pomislili, da bi lahko serijo posneli tudi v Sloveniji. Zvezdniška moda poganja prodajo, lokacije snemanja se spremenijo v turistične destinacije, znamke vseh cenovnih razredov – od H&M do Prade – pa najdejo svoj prostor v nakupovalnih košaricah gledalcev.

Če bi Beli lotus posneli v Sloveniji, bi se dogajanje lahko odvijalo v razkošnem butičnem hotelu ob Blejskem jezeru ali na romantičnih gričih Goriških brd. Namesto morja bi v seriji ujeli kontrast med idilično naravo in toksičnimi liki – z elementi lokalnega snobizma, bogatašev iz tujine, skrivnostnih domačinov in razkritji pod površjem urejene zunanjosti. Vizualno bi bila serija filmsko dovršena, polna meglic, odlične hrane, vina, starih vil in podeželskih dram. A kot smo ugotovili že v enem od preteklih člankov na to temo – »pri nas bi težko posneli serijo; povpraševanje bi bilo preveliko

VIR: MM