Povsem novi električni E-Transit Custom je najnovejša izvedba najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi z brezkompromisno zmogljivostjo.

Povsem novi električni E-Transit Custom je najnovejša izvedba najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi z brezkompromisno zmogljivostjo.

 

  • Ford E-Transit Custom furgon je z baterijo 64 kWh na voljo že od 48.390 evrov*.
  • Ford E- Transit Custom Kombi furgon z baterijo 64 kWh je na voljo od 49.230 evrov*.
  • Ford E-Transit Custom Kombi z baterijo 64 kWh je na voljo od 50.860 evrov*.

 

  • Nova generacija električnega pogonskega sklopa ponuja doseg do 329 km, dveletne servisne intervale brez omejitve prevožene razdalje, nosilnost do 1011 kg in vodilno vlečno zmogljivost v segmentu – 2300 kg.
  • Najnovejši model bo pomagal pri elektrifikaciji malih podjetij, ki predstavljajo 99 odstotkov vseh podjetij v EU.

 

26. februar 2025, Ljubljana - Povsem električni E-Transit Custom, prihaja na slovenske ceste in omogoča malim in srednje velikim podjetjem, da dosežejo novo raven produktivnosti s prehodom na elektrificirana1 enotonska dostavna vozila.

 

Ford E-Transit Custom prihaja v pomembnem trenutku za sprejem električnih vozil v malih podjetjih. Poročilo Centra za ekonomske in poslovne raziskave ugotavlja, da se je delež električnih vozil med novimi registracijami dostavnih vozil na večjih trgih med letoma 2018 in 2023 povečal za več kot petkrat.2

 

Na podlagi inovativnih rešitev po navdihu strank na novo razviti E‑Transit Custom napredne tehnologije električnih vozil združuje z digitalno in fizično platformo programske opreme in storitev Ford Pro (na voljo le na izbranih trgih), da bi podjetjem pomagal zmanjšati stroške lastništva, izboljšati učinkovitost dela in poenostaviti prehod na električna vozila.

 

Da bi povečali produktivnost podjetij, ki so odvisna od dostavnih vozil – njihova vrednost v gospodarstvu EU in Velike Britanije je leta 2023 znašala približno 1 bilijon evrov2 –, električna različica najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi ponuja inovativne nove funkcije, zasnovane v skladu z zahtevami malih in srednje velikih podjetij. Tako je za začetek kabina serijsko opremljena s povezljivostjo 5G3 in pametnimi funkcijami, kot je edinstven nagibni volan.

 

Učinkovit električni pogonski sklop omogoča do 329 km dosega1 in dveletne servisne intervale brez omejitve prevožene razdalje, kar zmanjšuje stroške lastništva.

 

Tudi pri prevozu tovora ni kompromisov, saj so na voljo nosilnost do 1011 kg,4 nižje tovorno dno z izboljšanim dostopom in v segmentu vodilna vlečna zmogljivost 2300 kg.5

 

Izjava Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana:

“Mala in srednje velika podjetja so bistvenega pomena za naš posel, številna med njimi se že leta zanašajo na Fordova dostavna vozila. S prihodom dostavnikov na električni pogon, bi rad izpostavil, da je vzdrževanje E-Transita Custom v primerjavi z enakovrednim dizelskim vozilom nižji, ocenjujemo da so lahko manjši za kar 40 odstotkov. Prav tako električni pogonski sklop E-Transita Custom zagotavlja v svojem segmentu vodilno vlečno zmogljivost do 2300 kg. To pomeni, da lahko uporabniki, ki morajo vleči težje tovore na območjih z nizkimi emisijami, nadomestijo svoja dizelska vozila in opravijo dela, ki jih ne omogoča noben drug povsem električni enotonski dostavnik.«

 

Prvi kupci lahko pri pooblaščenih Fordovih trgovcih že naročijo vozila E-Transit Custom v vseh različicah, saj je proizvodnja že stekla.

 

Optimalen električni pogonski sklop

 

Vsak E-Transit Custom je opremljen z baterijo z (uporabno) zmogljivostjo 64 kWh, ki omogoča največji doseg do 329 km.1 E-Transit Custom je prvo električno vozilo, ki za ogrevanje in hlajenje potniške kabine uporablja tehnologijo toplotne črpalke z vbrizgavanjem hlapov– serijsko je vgrajena v vsa vozila. Ta novi sistem je zasnovan tako, da zagotavlja izboljšano energetsko učinkovitost za optimalen doseg. Regenerativno zaviranje omogoča vožnjo z eno stopalko za udobnejšo mestno vožnjo in večjo učinkovitost.8

 

Pogonski elektromotor je nameščen neposredno na dno zadnjega dela vozila in je obrnjen za 90 stopinj, kar omogoča povečanje tovornega prostora ter zmanjšanje teže in zapletenosti.

 

Kupci lahko glede na svoje zahteve izbirajo med močjo elektromotorja 100 kW ali 160 kW (135 KM ali 217 KM), oba elektromotorja pa ponujata v segmentu vodilni navor 415 Nm.9

 

Doseg vožnje z električnim pogonom znaša do 329 km.1 Uporabniki lahko baterijo s priklopom na polnilnico z enosmernim tokom z močjo 125 kW napolnijo od 10 do 80 odstotkov v približno 39 minutah; pri laboratorijskem testiranju je hitra polnilnica z enosmernim tokom moči 125 kW v samo 10 minutah povečala doseg za 82 km.10

 

Električni pogonski sklop E‑Transita Custom zagotavlja v svojem segmentu vodilno vlečno zmogljivost do 2300 kg,5 kar pomeni, da lahko uporabniki, ki morajo vleči težje tovore na območjih z nizkimi emisijami, nadomestijo svoja dizelska vozila in opravijo dela.

 

Baterija je vgrajena v tovornem dnu nad prirobnico praga, s čimer odpade potreba po ločenih konstrukcijah za primer trčenja. Drugi sestavni deli podvozja so ‘skrčeni’ okoli baterije, kar zagotavlja optimalno učinkovitost glede prostora in teže.

 

Tako kot pri večjem E-Transitu lahko kupci izberejo sistem Pro Power Onboard zmočjo 2,3 kW za napajanje električnega orodja in zunanjih luči, ki jih potrebujejo pri delu.11

 

Ford Pro pričakuje, da bodo stroški obratovanja E-Transita Custom v primerjavi z enakovrednim dizelskim vozilom nižji. Prihranki pri vzdrževanju izhajajo iz dvoletnega servisnega intervala brez omejitve prevožene razdalje, osemletna garancija oziroma garancija do prevoženih 160.000 km pa pokriva vse visokonapetostne komponente inzagotavlja popolno brezskrbnost.

 

Zasnovan za izjemno produktivnost


Ford je E-Transita Custom razvil s poglobljenim sodelovanjem s strankami, da bi določil ključne lastnosti in zmogljivosti, ki jih mora zagotavljati novo vozilo. Popolnoma nova arhitektura podpira novo raven produktivnosti s funkcijami, kot so:

 

  • nižje tovorno dno, v tem segmentu vodilna odprtina stranskih vrat in nova stranska stopnica za lažje natovarjanje;
  • skupna višina manj kot dva metra pri večini modelov olajša dostop na območjih z omejeno višino;
  • neodvisno zadnje vzmetenje z obesami s poševnimi vodili za izboljšano natančnost krmiljenja, vodljivost in oprijem.

 

Med inovacijami, namenjenimi večji produktivnosti in udobju v kabini med dolgimi izmenami, so:

 

  • izbirni paket Mobilna pisarna z nagibnim volanom;
  • tehnologija Pomoč pri dostavi (Delivery Assist),8 ki prihrani čas;
  • bolj naprej pomaknjena sprednja kolesa in oporniki za izboljšanje prostornosti in dostop prek kabine;
  • v strop vgrajena sovoznikova varnostna blazina, ki omogoča dovolj velik odlagalni prostor na armaturni plošči za prenosni računalnik ali fascikel formata A4.

 

Večja izbire različic kot kdaj koli prej

V sklopu doslej najobsežnejše ponudbe modela Transit Custom lahko kupci izbirajo med E‑Transiti Custom z dolžino vozila L1 ali L2 in najširšim naborom karoserijskih izvedb za vsak poslovni primer uporabe:

 

  •  Furgon s prostorom za tovor do 6,8 m3 in nosilnostjo do 1011 kg;4
  •  Kombi Furgon s tremi sedeži v drugi vrsti in fiksno predelno steno;
  •  Kombi z največjo prilagodljivostjo med prtljago in do osmimi potniškimi sedeži;

 

Za mala podjetja, ki bi se želela elektrificirati, a njihovo področje uporabe ni primerno za popolno elektrifikacijo, Ford Pro ponuja model Transit Custom PHEV15, 16 z možnostjo izključno električne vožnje v mestnih središčih in bencinskim pogonom za daljša potovanja po avtocesti. Novi pogonski sklop je podoben tistemu, ki ga uporablja Ford Kuga Plug-In Hybrid15, 16 – v zadnjih treh letih najbolje prodajani PHEV v Evropi – in združuje 2,5-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom z baterijo z (uporabno) kapaciteto 11,8 kWh, ki zagotovi sistemsko moč 174 kW (233 KM), čisti električni doseg do 56 km in napajanje Pro Power Onboard.

 

Prva naročila za E-Transit Custom Fordovi trgovci sprejemajo od februarja 2025 dalje.

 

 

# # #

 

*Za navedena vozila so na voljo še posebni popusti pri Fordovih trgovcih. Za subvencijo pri nakupu električnega vozila lahko zaprosijo vse fizične osebe in vse pravne osebe, ne glede na dejavnost. Višina subvencij znaša med 6.500 evrov - 4.500 evrov. Pogoji so predstavljeni: Podpore za mobilnost | Borzen. Informativni izračun za vozilo E-Transit Custom Furgon L1H1, 320, 64 kWh 100 kW, RWD za nakup fizične osebe z MPC ceno 48.390 evrov, pride s prihrankom za fizične osebe 43.943 evrov in pridobljeno subvencijo 6.500 evrov na končno ceno 37.443 evrov, za nakup fizične osebe. 

 

1 Doseg do 329 km temelji na povsem napolnjeni bateriji vozila E-Transit Custom. Ocenjeni doseg po svetovno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP). Navedeni podatki so namenjeni za primerjave z drugimi vozili, testiranimi po enakih tehničnih postopkih. Dejanski doseg se lahko razlikuje glede na dejavnike, kot so temperatura, način vožnje, profil poti, vzdrževanje vozila ter starost in stanje litij-ionske baterije.

 

2 Poročilo Centra za ekonomske in poslovne raziskave (Centre for Economics and Business Research) iz maja 2024, v katerem je ocenjena gospodarska dejavnost v panogah, ki so odvisne od dostavnih vozil, na petih nacionalnih trgih in v EU. Naročnik: H+K Strategies in Ford Motor Company.

 

3 Povezane storitve in funkcije so odvisne od razpoložljivosti mobilnega omrežja in združljivega paketa za prenos podatkov. Omrežje 5G ni na voljo povsod. Zaradi razvoja tehnologij/mobilnih omrežij/zmogljivosti vozil lahko pride do omejitve ali celo onemogočanja delovanja povezanih storitev in funkcij. Dostopna točka Wi-Fi ni vključena v povezane storitve. Za dostopno točko Wi-Fi je treba skleniti posebno naročnino.

 

4 Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat. Zmogljivost za prevoz prtljage in natovarjanje je omejena z maso in porazdelitvijo mase.

 

5 Največja vlečna obremenitev je odvisna od tovora, konfiguracije vozila, dodatne opreme in števila potnikov.

 

8 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila. Prav tako niso nadomestek za varno vožnjo. Glede podrobnosti in omejitev glejte navodila za uporabo vozila. 

 

9 Moč in navor sta neodvisni lastnosti in ju ni mogoče doseči hkrati.

 

10 Navedeni podatki temeljijo na modelu E-Transit. Dejanski čas polnjenja in hitrost polnjenja se razlikujeta glede na vrsto uporabljene domače ali javne polnilnice ter druge dejavnike (vključno z vremenom, temperaturo okolja, načinom vožnje, profilom vožnje, stanjem vozila, starostjo, stanjem in temperaturo litij-ionske baterije).

 

11 Pomembne napotke za uporabo najdete v Navodilih za uporabo.

 

 15 Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.

 

16 Ford Transit Custom Plug-In Hybrid: homologirani izpusti CO2 33–50 g/km po WLTP, homologirana poraba goriva 1,4–2,2 l/100 km po WLTP, doseg z izključno električnim pogonom 44–56 km po WLTP.


Prenesi vsebino

Celoten članek (Word)Novi E-Transit Custom

Gif video

VIR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA