Delavska hranilnica in Luna \TBWA v Sloveniji podaljšujeta koncept mladosti.
Delavska hranilnica in Luna \TBWA v Sloveniji podaljšujeta koncept mladosti.
Kratek opis akcije: Do kdaj so mladi mladi? Banke na slovenskem trgu so mnenja, da mladost traja do 27. leta, saj je to zgornja meja bančnih paketov za mlade. Ena banka pa razume, da se je meja mladosti v družbi premaknila čez 27. leto. To je Delavska hranilnica, ki kot edina banka v Sloveniji s 'Paketom 35' nagovarja mlade do 35. leta in jim ponuja bančne pakete kar 35 odstotkov ceneje, prvo leto pa je za mlade popolnoma brezplačno. Skupaj z agencijo Luna \TBWA so za promocijo Paketa 35 zasnovali komunikacijsko kampanjo s sporočilom: »Pri nas ste mladi dlje!«. Jasen in neposreden slogan vizualno dopolnjuje zabavna komunikacija z elementi praznovanja rojstnega dne, ki sporočajo, da Delavska hranilnica dlje slavi mladost. Komunikacijo kampanje bodo v letu 2025 na družbenih omrežjih dopolnjevale zabavne aktivacije – med njimi bo tudi serija Stare in mladi, kjer bo Sašo Stare poskušal rešiti glavne dileme glede mladosti in starosti.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, družbeni in spletni mediji, spletna stran
Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Delavska hranilnica
Predstavniki naročnika: Tina Vuleta,Tjaša Vinkovič Selan in Peter Bizjak
Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha
Asistentka vodje projektov: Zala Veselič
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Tekstopisca: Patricija Štangelj in Nino Bavčar
Oblikovalka: Nina Zadravec
Ustvarjalec videovsebin: Matic Povše
VIR: MM