Agencija Sonce.net je na družbenih omrežjih že tradicionalno podprla Hoferjeve televizijske oglasne spote z Ladom Bizovičarjem, ki so jih pripravili pri Saatchi & Saatchi.

Agencija Sonce.net je na družbenih omrežjih že tradicionalno podprla Hoferjeve televizijske oglasne spote z Ladom Bizovičarjem, ki so jih pripravili pri Saatchi & Saatchi.

Koncept memefikacije oglaševalske akcije so naredili z remontažami izvirnih televizijskih oglasov z Ladom Bizovičarjem in dodatki v obliki »meme« besedil, ki prikažejo dogajanje s povsem druge perspektive na zelo zabaven, tudi sarkastičen način. S temi kratkimi videi so napovedovali prihod svežih oglasov na televizijske zaslone in razkrili, za katere stvari je vredno tvegati svoje prste, kaj se zgodi z našim nakupovalnim seznamom, ko stopimo v HOFER, zakaj bagete HOFER vodijo v zločin iz strasti ...

Poleg serije video memov so pripravili tudi klasične slikovne meme, ki razkrivajo dogajanje za kamero ob snemenju omenjenih televizijskih oglasov.

Akcija, razvita izključno za družbene medije, sledi strategiji diverzifikacije vsebine za različna ciljna občinstva in različne kanale komunikacije. »Meme« vsebine lahko opredelimo kot hojo po robu blagovne znamke, ki pa izraža njeno človeškost, avtentičnost in prilagodljivost trenutku, pravijo snovalci akcije.

Predstavniki naročnika: Maša Čarni, Teja Vrščaj, Rok Ficko in Mojca Kastelec

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Tekstopiski: Nina Dinjaški in Sonja Zlobko

Oblikovanje in montaža: Gregor Šuštar

Upravljanje z družbenimi mediji: Patricija Zorič in Nina Matjašič

VIR: MM