Agencija Luna \TBWA in znamka Argeta sta z delom »Oda pekom« osvojili srebrno nagrado Euro Effie v kategoriji Best of Europe, hrana in pijača, in sicer v konkurenci 38-ih del iz 20-ih držav.

Agencija Luna \TBWA in znamka Argeta sta z delom »Oda pekom« osvojili srebrno nagrado Euro Effie v kategoriji Best of Europe, hrana in pijača, in sicer v konkurenci 38-ih del iz 20-ih držav.

Kot pravi Dali Bungič, direktorica skupine Luna \TBWA, je to že tretja nagrada Euro Effie za njihovo agencijo, ki ima tudi sicer skupno največ nagrad Effie med vsemi slovenskimi agencijami. »V naši stroki se pogosto srečujemo z dobrimi kreativnimi domislicami in instantnimi komunikacijskimi rešitvami. Naš pogled pa je vedno usmerjen dlje od tega – v širšo sliko, dolgoročnost, kakovost in predvsem učinkovitost,« je ob prejemu nagrade – te so podelili sinoči v Bruslju – za MM izjavila Dali Bungič. Dodaja, da so nagrade Effie zanje priznanje stroke in da so najmočnejši ravno v idejah, ki v resnici dosegajo najboljše poslovne rezultate, kar je tudi končni namen njihovega dela.

Z leve: Mirjam Obljubek, vodja razvoja blagovnih znamk v Atlantic Grupi, Tamara Vilhar, višja specialistka za potrošniške in tržne vpoglede v Atlantic Grupi, Mojca Praznik Matič, direktorica projektov na Luni \TBWA, in Nina Melink, vodja projektov na Luni \TBWA.

Effie® Europe vsako leto podeljuje nagrade, s katerimi prepoznavajo tržno-komunikacijske projekte, ki so učinkovitost kreativne komunikacije dokazali na vsaj treh evropskih trgih. V kategoriji Best of Europe, hrana in pijača, v kateri sta slavili Luna \TBWA in Argeta, so predstavljeni najvplivnejši tržno-komunikacijski projekti v Evropi.

VIR: MM