Eurospin in Yootree v letošnji praznični kampanji pozivata, naj umaknemo pogled z zaslonov in pozornost raje namenimo drug drugemu.

Eurospin in Yootree v letošnji praznični kampanji pozivata, naj umaknemo pogled z zaslonov in pozornost raje namenimo drug drugemu.

Kratek opis akcije: »V Eurospinu tudi v letošnji praznični kampanji dokazujemo svojo odgovornost do družbe, saj smo svoj oglasni prostor namenili pomembni družbeni temi. V vrvežu božično-novoletnih praznikov, ko so mize polne dobrot in daril, družbena omrežja pa polna popolnih fotografij, spodbujamo ljudi, da pogled umaknejo od zaslona, ga posvetijo osebi ob sebi, ustvarijo pristen človeški stik in tako podarijo najlepše darilo,« pravijo.

V TV-oglasu otroški svet igre, plesa in upanja trči v realnost odraslega sveta, ki je prežet z delom, mobilnimi telefoni in nenehnim bojem za našo pozornost. »A ko se med dražljaji, ki se borijo za tvojo pozornost, znajdejo tvoji otroci in bližnji, nastopi trenutek, da se ustaviš in začutiš pravi čar praznikov – pristne skupne trenutke, ki so najlepše praznično darilo,« še povejo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisec: Janez Trontelj

Oblikovalka: Neža Pavrič

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Producenta: Maja Rožman in Bine Bizilj

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Jure Matjažič

Avtorja glasbe: Matjaž Vlašič in Urša Vlašič

Priredba pesmi: Tamir Gostiša in Rok Jurečič

Fotograf: Jan Čermelj 

VIR: MM