Eurospin in Yootree v letošnji praznični kampanji pozivata, naj umaknemo pogled z zaslonov in pozornost raje namenimo drug drugemu.
Eurospin in Yootree v letošnji praznični kampanji pozivata, naj umaknemo pogled z zaslonov in pozornost raje namenimo drug drugemu.
Kratek opis akcije: »V Eurospinu tudi v letošnji praznični kampanji dokazujemo svojo odgovornost do družbe, saj smo svoj oglasni prostor namenili pomembni družbeni temi. V vrvežu božično-novoletnih praznikov, ko so mize polne dobrot in daril, družbena omrežja pa polna popolnih fotografij, spodbujamo ljudi, da pogled umaknejo od zaslona, ga posvetijo osebi ob sebi, ustvarijo pristen človeški stik in tako podarijo najlepše darilo,« pravijo.
V TV-oglasu otroški svet igre, plesa in upanja trči v realnost odraslega sveta, ki je prežet z delom, mobilnimi telefoni in nenehnim bojem za našo pozornost. »A ko se med dražljaji, ki se borijo za tvojo pozornost, znajdejo tvoji otroci in bližnji, nastopi trenutek, da se ustaviš in začutiš pravi čar praznikov – pristne skupne trenutke, ki so najlepše praznično darilo,« še povejo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc
Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević
Kreativni direktor: Žan Rus Fink
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Tekstopisec: Janez Trontelj
Oblikovalka: Neža Pavrič
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Producenta: Maja Rožman in Bine Bizilj
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Jure Matjažič
Avtorja glasbe: Matjaž Vlašič in Urša Vlašič
Priredba pesmi: Tamir Gostiša in Rok Jurečič
Fotograf: Jan Čermelj
VIR: MM